Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Linn - 28 mars 2009 20:38

Åkte in med mamma till stan imorse, hon skulle intervjuas så jag knatade på stan så länge, träffade Björn å tog en kaffe med honom på torget och pratade lite.


Åkte till Mormor å köpte med oss pizza påvägen när mamma var klar, blev där en stund, fick kolla på kort sen mamma var lite, tänk så söt hon var:D


Åkte sedan till dollar och sen till Willys.


När vi kom hem fikade vi munkar som vi köpt, och mamma klådde mig i yatzy 2 ggr.


Sitter nu i en kolsvart lägenhet... man skulle ju släcka alla lampor, å man vill ju inte vara miljöbov när alla andra är duktiga, men datorn fick minsann va på=)


Imorgon ska jag ha Robin igen=)

Och i veckan händer det inte mycket förns på onsdag när repetionerna drar igång, längtar som en tok, ska få ha nå å göra på dagarna igen, nånting som jag tycker om, nånting roligt:D



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards