Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Linn - 11 mars 2009 21:15

Har jag varit idag, det gick kanon bra=) Tur att det var snälla barn=)

Vi lekte lite å spelade fotboll=)


Hade med mig ordentligt med kläder idag oxå, täckbyxor, mössa, vantar å dyligt så behövde inte frysa när jag va rastvakt direkt.


Imorgon skulle jag vara i 2-3:an när ja började tror ja, å sedan över på fritids efter lunch. Har inte stängning imorgon, skönt=) Fast iof idag slutade jag samma tid som jag ska göra imorgon, för de va inga barn kvar.


På fredag lät det som att jag skulle ha matte med 2:orna... man kanske borde satsa på läraryrket ;)


Tänk om man kunde läsa andras tankar ibland, skulle vara jävligt praktiskt just nu å ha den förmågan... håller på att bli tokig på vissa människor som man har noll koll på vart fan man har!!! Är så less, man tror att man vet, å sedan helt plötsligt händer de nå, har varit så i flera månader nu.

Ibland önskar man att man kunde ändra på det förgågna.


Näe, ska nog hoppa i säng snart, är skit trött...hoppas ja kan sova inatt, man borde kanske stänga in kattskrället?

Av Linn - 11 mars 2009 08:41

Gick å la mig kl 22 igår, vaknade kl 02, och har sedan dess inte sovit någonting i princip, har det inte varit det ena har det varit det andra.

Har halv slumrat men varit medveten om allt runt omkring iaf, tror Shadow löper igen, för hon har gått å skrikit hela natten.

Å när inte hon skrek så sparkade pyret lite smått, å sen dundrade plogbilen som fan.


Känner mig sur, grinig, ont i huvudet(ovanligt va?) och som att jag håller på att bli förkyld...


vill inget hellre än å stanna hemma idag, men man ska nog inte klaga, man får ju pengar för eländet iaf...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards