Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 4 mars 2009

Nej

Av Linn - 4 mars 2009 20:43

Vi ska inte åka på Willys imorgon, de blir på fredag istället.

Kom fram till att jag nog ska vila en dag eftersom jag mår som jag gör.

Å då hinner ja tvätta oxå=)

Av Linn - 4 mars 2009 20:28

Fy fan va denna dag har varit lång, bussen 08:30 åkte ja på, å kom inte hem förns runt halv 5.


Har inte mått speciellt bra idag heller, har känts som att nån petat in bomull i huvudet å ja har känt mig yrslig å illamående från å till. Blir orolig, men hoppas att det inte är något.


Verkar inte som att dem säljer mamma kläder nånstanns förrutom på Polarn o pyret, hm å babyproffset inne i gävle. Så det blev inget inköp idag.

Därimot har ja kikat lite på tradera å hittat lite intressant.


Imorron ska ja å mamma å på Willys å handla=)


Förhoppningsvis hinner ja hem tills min tvättid börjar så ja kan tvätta, eftersom i princip alla mina mjukisar ligger i tvätten nu.


I september ska "Jävla finnar" gänget ut på turne, kan ju säga att ja är grymt avundsjuk, men jag ska ju bli mamma och inget i hela världen skulle få mig att byta bort de. Men avundsjuk kan man väl få vara ändå?


Näe nu ska ja strax slänga mig i ett bad å sen slänga mig i säng.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards