Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Linn - 10 mars 2009 21:39

Ska jag göra alldeles strax, är helt slut.


Gick bra å jobba, även om dem sista timmarna var väldigt påfrestande, med huvudvärk, yrsel och lite lite illamående och väldigt skrikiga ungar som inte lyssnade i mer än 2 min på det man sa.


När ja kom hem värmde jag en paj, åt den å sedan kom Lumpen å hämtade mig, eftersom jag skulle följa med dem upp till ockelbo ikväll.

Var hur trevligt som helst å träffa alla igen=)

Och magmuskler lär jag ha fått, Robin gjorde så ja garvade hela tiden åt typ allt, så nu har man allt lite ont i magen.


Är iaf dö trött nu, så ska bli skönt å sova, och imorgon ska man jobba igen.



Av Linn - 10 mars 2009 08:31

Vaknar kl 8 när kl ringer, inte lika ont i huvudet som jag brukar ha, skönt tyckte ja.

Släpade mig ur sängen å kollade ut igenom fönstret å vad är det ja ser??? Det snöar som fan!! Det bara vräker ner osså blåser det oxå... trevligt, kommer väl va en snögubbe innan ja kommit fram till jobbet, iof är de inte speciellt långt men ändå.


Huvudvärken smyger sig på mer och mer, så ska ta en alvedon innan jag knatar iväg.


Ska sminka mig å så nu! Hejs!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards