Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Linn - 6 mars 2009 19:42

Allt är bra med pyret=)

Fick komma in och träffa barnmorskan idag, hon tog blodvärde på mig och det var jätte bra tydligen, och sen lyssnade hon på pyrets hjärtslag, dock hörde inte jag något men Camilla och barnmorskan hörde så jag tror på dem=)

Känns skönt å veta att inget är fel, samtidigt som jag blev lite irreterad på barnmorskan som tyckte att jag borde ha förstått att de inte va nå fel, men hur ska jag kunna veta det? Det är min första graviditet och har ingen aning om vad som är normalt och inte, och självklart finns det i bakhuvudet att min lillasyster föddes i v.23 och dog. Eller, tycker ni att de är konstigt?

Jag är livrädd att nånting ska hända med mitt lilla mirakel, så om jag är lite orolig, ja då ringer jag min barnmorska, gillar hon det inte så får hon se till att ja får nån annan, för jag trodde att dem skulle vara där och stötta och finnas till under graviditeten.


Faktum kvarstår ju iaf att jag känner mig som jag gör, men antingen så är det blodtrycket som är för lågt (det var väldigt lågt vid inskrivningen hos BM oxå) eller så är de bara så att jag behöver glasögon.

Måste försöka ta tag i å gå till optikern.

Huvudsaken är att det inte är något fel på pyret.


Ska jobba tis, ons, tors och fredag. Har ju tid hos bm på fredag oxå, konstigt de där, jag visste att jag skulle jobba, och jag visste att jag skulle till barnmorskan men ändå kopplade jag inte ihop att det skulle krocka.

Ska prata med Maria på måndag å höra hur vi kan göra.


Jag, Camilla och Lumpen har varit en sväng på Willys idag oxå=) Köpte en blomma och 2 krukor, tänkte köpa en till likadan blomma imorgon när jag och mamma åker in=) Undrar om man kanske kan lura med sig mamma till rusta oxå? Hoppas hon är snäll *blink blink*

Av Linn - 6 mars 2009 12:12

Väntar på att HC ska ringa upp så jag kan få en tid dit, för å ta prover å så. Är ju en vecka kvar tills ja ska till BM å de kändes länge å vänta när man går omkring å är nervös och orolig. Ska säga att jag inte vill vara listad hos den läkaren jag är listad hos oxå, kommer då inte ha någong husläkare alls, men bättre än å ha han som jag har nu hela tiden iaf.


Är fortfarande lika konstig i huvudet som jag varit dem senaste dagarna.


Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning så jag är klar.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards