Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Linn - 9 mars 2009 21:48

Ja, då var det ny vecka igen, går tokfort.


Idag har jag varit till bergby å lämna in min lönerapport, och fick tiderna för hur jag ska jobba i veckan. Mamma fick oxå jobba lite, så vi ska jobba tillsammans på fredag=)


Köpte små baguetter och lite annat på ICA och så fikade vi hemma hos mamma, spelade spel, yatzy och M.I.G, jisses vad jag är oallmänbildad, måste försöka hänga med vad som egentligen händer i världen.


Sedan gick vi till pappa för att mamma skulle skriva ut en massa papper, och jag fick lite nackmassage=)

Pappa har fått diabetes, det är mindre kul. Man blir ju lite orolig.

Kunde inte låta bli att plocka lite i Lars rum där de såg hemskt ut, låg tidningar och pantflaskor överallt.


När ja kom hem ringde jag Camilla osså kom hon hit med 2 par mammabyxor som hon köpt åt mig idag, å jag kunde ha dem som tur va=)

Hon hade även köpt en blöjhink som vi satt här å funderade på hur den funkade, men efter många om och men kom vi på det=)


Ska strax gå å lägga mig, men väntar på att Sara ska ringa, tänkte vänta med å lägga mig tills hon ringt, va så längesen vi pratade känns de som=/


Imorgon börjar jag jobba, börjar inte förns 9:30, men jag är så ovan å ha en tid på morgonen att passa eftersom jag aldrig vet hur ja mår, har ju haft huvudvärk och yrsel i ca en vecka nu=/


Fick ena paketet från tradera idag oxå, hur söta barnkläder som helst, å camilla hade oxå köpt jätte söta barnkläder! Vill att pyret ska komma nu! Men det är ju 4½ månad kvar ca.


Fick värsta längtan efter Sveg och alla vänner för någon dag sedan, måste försöka ta mig dit snart! Har inte varit i Sveg på ett år.


Näe tack och Adjö!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards