Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linn - 19 mars 2009 21:50

Sitter jag å kikar på just nu.


Har Robin ikväll och han ligger här bredvid mig i soffan å sover så sött=)

Han är så snäll å söt, lite kinkig har han varit ikväll, och svår att få att somna, men ändå, det är inte ofta han är sån!

Hoppas han vaknar innan jag ska gå ner med honom till fyren så jag slipper väcka honom.


Idag har det faktiskt varit en rätt skön dag, vaknade runt 10, dock med värre huvudvärk än vanligt men när jag sedan tog en alvedon så blev den bättre å sedan dess har jag inte kännt av den nånting.


Plockade och donade här hemma, blev dock inte klar, men ska göra färdigt allt imorgon innan vi åker, hoppas det finns tvättid oxå.


Gick sedan ut på en promenad med mamma, solen sken men de blåste svin kallt ute iaf!


När jag kom hem var de ca 40 min kvar innan bussen in till stan skulle gå, så slängde in huvudet i duschen, å sedan glömde jag bort tiden lite lätt, en kvart innan bussen skulle gå blev ja skit stressad, hade då fortfarande inte bytt kläder, sminkat mig eller torkat håret så det blev att lägga på ett kol, 4 min innan bussen skulle gå gick jag, och jag hann, helt otroligt.


Camilla mötte mig vid bussen inne i stan, och sedan gick jag till synsam för min synundersökning och camilla gjorde nånting annat under tiden jag var där.


Tog ca 30 -40 min, och ja jag behöver glasögon, om jag fattade rätt var jag lite närsynt och hade brytningsfel. Och ett av ögonen, kommer inte ihåg om de va höger eller vänster kunde dom inte göra så mycket åt, det gick å få bättre med glasögon men skulle fortfarande se lite oskarpt på det.

Så om ett år ska jag tillbaka å göra ett nytt test för att se att de inte blir värre.


Känns ju faktiskt inte som att jag har råd med det här, blir alldeles för många utgifter, jag som ska lägga alla pengar på barnvagn, bilstol, babysitter och allt i övrigt som kommer behövas! Suck!


Imorgon åker vi till Sveg, ska bli så jävla roligt att träffa alla igen, blir ju mys med tacos å så imorgon kväll=)

Vet inte riktigt vilka som kommer, men det blir iaf jag, Sara, Nina och Catta, vet inte hur det blir med Karin, Thesa och Jannice.

Åker väl härifrån runt 15 så är väl i sveg runt 18, har sagt åt Lumpen å köra försiktigt, kanske är lite larvigt av mig, men sist jag åkte till sveg så körde jag å mamma av vägen, å är fortfarande jävligt nervig över att något sånt ska hända igen... speciellt nu med mitt lilla pyre i magen!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards