Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Linn - 2 mars 2009 21:56

Jag är så sjukt trött!


Jobbade idag, å sen kom mamma å hämtade mig eftersom hon ändå skulle på bibblan, sen bjöd hon på tacos å så kollade vi på gamla diabilder sen jag var lite. Skoj=)


När ja kom hem tog ja ett varmt bad, å sen har ja snurrat runt på nätet, men nu är ja så sjukt trött så sängen hägrar väldigt lockande.

Får se om ja orkar läsa nånting men känns inte riktigt som de.


Får nog jobba hela nästa vecka oxå, fast här i norrsundet då, fick inga tider idag eftersom Maria inte hade riktigt koll, men hon skulle kolla upp de=)


Näe nu går ögonen i kors!

God natt!

Av Linn - 2 mars 2009 11:07

Ska jag göra idag, ska jobba på fritids i bergby, är en stängningstur men de kommer nog gå bra=) Sen ska jag ev jobba hela nästa vecka på fritids i norrsundet=)


Ska alldeles strax göra mig iordning så jag är färdig att knata ner till bussen.


Igår köpte ja en massa godsaker å tog med hem till Camilla å Thomas, vi kollade på Bones å på Beck, trevligt=)


Har väl faktiskt inte så mycket mer å tillägga! ska försöka lära mig namnen på barnen idag, de brukar inte gå skit bra, blandar alltid ihop å glömmer bort!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards