Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Linn - 7 mars 2009 20:23

Börjar bli riktigt less på att må såhär, denna yrsel å huvudet som inte är som jag vill. usch!


Idag har jag och mamma varit på Willys och Rusta, träffade en gammal bekant på rusta, från tiden i Sveg, och tydligen bor även hon i Gävle, så vi ska försöka träffas över en fika nånting framöver. Världen är bra liten om man tänker efter.


Införskaffade min en ny jacka på rusta, en vårjacka förvisso, och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna växa i den=) Den är kanon fin och skön iaf=)


Förresten har jag glömt att berätta att jag vann 3 auktioner på tradera här för nåndag sen, så nu är ett par mammabyxor, en mamma t-shirt och ett set med bebiskläder påväg=) Ska även buda på en auktion ikväll, ett par "mamma snickarbyxor" som jag verkligen hoppas på att jag vinner, för vill verkligen ha ett par sånna. Det är som mamma säger, snickarbyxor, det har man när man är 2 år och när man är gravid=)


Pratade med Cisse idag, hur kul som helst att prata med dig igen gumman, var ju så längesen! Viss vänskap dör aldrig <3


Har rätt tråkigt just nu, diskade nyss allt å nu vet jag inte vad jag ska göra, har tv:n på i bakgrunden, Andra Chansen, men känns inte som att de är värt att kika på...


Imorgon ska jag ha Robin igen=)


Hoppas inte mamma å lillebror käkar upp alla kakor som jag lämnade där, för de va inte riktigt meningen! Mamma, ajjabajja!! du kan ta med dem och komma på fika imorgon=)


Näe har inte så mycket å tillägga förrutom: Trodde vi var bättre vänner än så, vore trevligt om vi kunde prata oftare med varanndra utan att det ska vara nå speciellt man har att berätta. men men, det är ju som de är nu å eftersom jag vet hur jag är å hur du är så lär de väl fortsätta så...


Ja, jag erkänner jag är SKIT DÅLIG på att höra av mig till folk, men det bara är så, är många gånger jag har sagt åt mig själv att jag måste bli bättre på att höra av mig till alla, men det blir aldrig någon förändring, jag är för lat helt enkelt, ni får försöka stå ut med de=/



Av Linn - 7 mars 2009 10:52

Utmanad av Cisse 


Vem var den senaste du pussade? - *censur*
Trivs du med det ? - Ja de gör jag
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - 44
Gillar du nån nu ? - Ja
Vad gjorde du inatt ? - Jag sov.
Och i förrgår natt ? - Jag sov.
Vad gör du innan du ska sova ? - Borstar tänderna 
Kan du prata med din mamma om allt ? - Ja.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Ja.
Har du varit gravid ? - Ja, eller jag är gravid nu.
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? Näe
Choklad eller glass ? - Choklad.
Stövlar eller gymnastikskor ? - Gymnastikskor.
Kjol/klänning eller jeans ? - Jeans.

Hemstad/ort - Norrsundet
Hårfärg - Brunt med ljusa slingor
Längd - Ca 174 cm.
Frisyr - uppklippt
Ögonfärg - Blå.
Skostorlek -  40.
Humör - Seg
Orientering - va?
Vänster eller högerhänt - Vänster

Nio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja.
2. Tror du på kärlek? - Nja, blir mer och mer övertygad om att det inte finns.
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja.
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? Tror inte det.
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - Nej.
6. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - Ja.
7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Numera ja.
8. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - Tror inte det,
9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej.

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar ? - Just nu, kärlek.
2. Vin eller öl ? - Pilsner
3. Dag eller natt ? -Dag
4. One night stand eller förhållande ? - Förhållande.
5. Tv eller internet ? - Internet.
6. Pepsi eller cola ? - Cola.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Hemmakväll.
8. Färgfoto eller svartvita ? - Båda.
9. Telefonkontakt eller face to face ? - Face to face.
10. Blogg.se eller blogspot.com? - Blogg.se

9 "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - Nej.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - Ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej och nej tack.
5. Har du nånsin gjort slut ? - Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - Nej.
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ?  - Ja.
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - Nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - Ja.

10 Snabba
1. Saknar du någon just nu ? - Ja.
2. Är du glad ? - ett mellanting skulle jag tro
3. Är du fundersam ? - Ja.
4. Är du uttråkad ? - Ja
5. Är du tysk ? - Nej.
7. Är du italienare ? - Nej.
8. Är du fransk ? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Nej.
10. Gillar du någon just nu ? -  Ja.


Jag utmanar Sara, Vicki och Camilla

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards