Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under februari 2008

Av Linn - 28 februari 2008 22:36

Tänk om man kunde bli trött nångång, ska upp 05:50 imorrn, börjar jobba 06:45, sen jobbar ja fram till 14, tar 14:05 bussen till norrsundet, sedan direkt till ådala å fixa lite där med bord å grejer, sedan till fyren å göra sig iordning till föreställningen, kommer väl hem runt 23 nångång, upp å jobba igen dagen efter, till ådala igen när ja kommer hem, å sedan direkt till fyren, ha föreställning å sedan avslutningsfest, å söndagen kommer ja va bakis, å ha sista föreställningen, så ser min helg ut, inte mycket vila direkt, kommer vara helt slut på måndag! Hoppas bara ja inte är för trött å tom i skallen så ja glömmer repliker!


Idag har ja inte gjort mycket, tvättat å sedan planerat inför avslutningsfesten lite grand.


Nån som vet nån mirakelkur så man blir trött??


"sleepless – keeping me up all night
weakness – so strange but so close by my side
sleepless – keeping me up all night
needless - to say what I feel"



Av Linn - 28 februari 2008 01:56

Känner mig så sorgsen, en känsla som kommer över mig sådär... hur kan de komma sig?


Borde väl egentligen sova, men ja kan inte, är inte det minsta trött å tankarna bara snurrar i huvudet på mig.


"I feel a fountain in my brain Ice-cold water runnin' through my pain,

Got a bad taste in my mouth from bitter tears,

Heart feel sad 'cause Love's Gone Bad.

I see a rainbow all in black Must be a sign you ain't comin' back"

Av Linn - 27 februari 2008 16:56

nu är hyran betalt iaf, och jag har skrivit mail till fortum med en förfrågan om jag kan betala den räkningen nästa månad.


Fan jag vet inte vad jag ska ta mig till, kommer det någon gång lösa sig, allt är bara ett stort svart kaos å jag står i mitten å vet inte vad ja ska göra.


jag vill bara lägga mig ner å inte kliva upp förns det här är över.


jag har ingen ork till nånting, orkar inte ens tänka.


På onsdag kommer Sara, ska bli så skönt å äntligen träffa henne igen, även om ja har lite ångest för hur vi ska göra med mat å så eftersom det är dåligt med den varan här. Men har saknat henne så otroligt.

Å på fredagen åker vi till Sveg, ska bli så skönt å komma bort, å kanske kunna tänka på annat. Fredag kväll blir det middag hos Pia för att fira hennes 18:års dag, å sen blir det fest, ska se om ja får tag på pengar så jag oxå kan dricka, men de ser inte så ljust ut på den punkten just nu.


Fan, det bara surrar i mitt huvud just nu, jag vill besitta den egenskapen att kunna läsa andras tankar, vet vad dem tycker och tänker. men men, istället får man gå i ovisshet och bara vara nollställd. Tänk om du kunde vara en öppen bok!


"I'd have to be a mindreader,

 baby, just to know what's goin' on

 You don't need no crystal ball"


Av Linn - 27 februari 2008 12:05

Fan så jävla störigt, det saknas 100 kr till hyran, har ju iof 150 å inkassera eftersom ja sålde skorna, så mamma ska föra över 100 kr till mig så att ja kan betala hyran å sen får hon tillbaka hundringen i handen, om ja nu får tillbaka den då vill säga, men de måste ja få.


Men hur ska jag göra med elen, å med mat, å kattsand, å kattmat, å är skyldig pappa pengar, å mamma, å camilla å thomas, å syrran.*S*


Fan jag känner mig så jäkla värdelös, kan inte ens få ihop pengar till mat åt mina katter*S*


FAN JÄVLA SKIT!!!!


"All for money
Save your money,
Hide your money,
Stuff your money,
Hump your money
Keep your money
All for money,"

Av Linn - 26 februari 2008 12:39

Fick lönespecen idag, kommer inte ens ha råd med hyran den där månaden, hur bär man sig åt då? Försökte ringa soc å boka nytt möte, men han ja skulle prata med var på tjänsteresa och kommer tillbaka nästa vecka, men då är det ju redan försent, hyran ska ju va betald till helgen*S*

 Fan, ja vet inte hur jag ska göra.


Va till valbo med vicky å hennes barn igår, de var trevligt, följde sedan med dem ner på fyren å satt å lyssnade när dem repade till en spelning nästa helg.


Till helgen håller vi dem sista föreställningarna här i norrsundet, jag är nervös som satan inför lördagen. Avslutningsfest å grejer blir de å, jag, camilla å jennie skulle fixa iordning nere på ådala.


Nästa helg åker jag troligtvis till sveg, som de ser ut nu iaf, ska bli så kul å träffa alla igen:D


"With the warmth of your arms, you saved me"



Av Linn - 25 februari 2008 01:33

Ja då var även denna helg förbi, lördagen å söndagens föreställningar gick relativt bra, bara helgen som kommer kvar nu, sen har vi gjort våra föreställningar och jag kan äntligen börja koncentrera mig på ockelbo, där ja inte läst in någonting.


vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, hur jag ska betee mig längre. Är så less...


 Kommer jag någonsin finna det?


Imorrn bär de av till Valbo med Vicky, Sam och Gabbe:D ska bli kul:D inte för att ja har några pengar men det kostar inget att kika:P


Måste ringa soc å komvux oxå, får bara inte glömma de.


Näe nu ska ja ta en cigg å sen ska ja sova!



"t's impossible to love you
If you don't let me know
What you're feeling,
It's impossible
For me to give you what you need,
If you're always hiding from me"

Av Linn - 22 februari 2008 22:45

Idag hade vi den sämsta föreställningen ever, va jätte mycket som gick åt helvete, ja tappade bort mig totalt i ålandsresan, den brukar jag väl aldrig göra fel i? pallen fanns inte på scen när ja skulle va taxfree kassörska. tappade bort oss i stora enso, och jag sjöng fel på avslutningssången, men det var många andra som tappade text idag med, vad var de för fel, var vi för okoncentrerade eller är det som jennie säger, att vi är för bekväma å säkra nu*? jag va då inte alls säker, å nervös som satan innan.


Fan ja är så irreterad jämt, men ja vet vad de beror på, vet bara inte vad ja ska göra åt de.


näe nu ska ja gå å tvätta bort teatersminket å sätta mig å kika på supernatural, nu är säsong 3 på väg ner ;)'


 "Memories sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
The suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an
Unmarked grave in your heart"

Av Linn - 21 februari 2008 22:02

Ja, lyckades ju bli sjuk, vaknade på lördagen med ont i halsen, söndagen var lite värre kände mig hängig å febrig, men tog mig igenom föreställningarna iaf:D

Måndag å Tisdag bodde jag i sängen, onsdag med fast gick hem till camilla på kvällen å kikade på film å blev bjuden på mat å glass:D tack:D


Skulle nog ha behövt varit liggande idag med, för nu känner ja mig inte alls pigg, men va in till stan å va på "jobbchansen" tyckte inte de fanns så mycket å mamma tycker att ja är kräsen men men, sökte ett jobb iaf å pratade med komvux, ska ringa dem till veckan å höra om ja kan få ett möte så vi kan gå igenom mina betyg, se om man kan göra nånting åt dem:D Ska även ringa soc till veckan å se om ja kan få en ny tid till ett möte.


Måste in till arbetsförmedlingen nåndag oxå och slå näven i bordet (som camilla så rätt uttryckte sig:D)


Åkte till Ockelbo runt 5, revyträningen började halv 7 så satt hemma hos sandra ett tag, kom hem runt halv 10.


Känns som att det kommer bli en jobbig föreställning imorrn, känner mig inte alls kry, är as orolig för min å jennies låt. det får inte bli som i söndags!


Har lite ångest för ett nr i ockelbo, snackade lite rekvistita idag, å dem vill att vi ska ha på oss en tight, elegant långklänning, å de funkar inte med min kropp(ja vet va ni tänker nu, gud villken fjortis) Men det är inte så att ja menar att ja är tjock (även om man kunde dra ner på vissa ställen på kroppen) utan jag har sånna konstiga kurvor, vet inte alls hur ja ska förklara, men ja har typ 2 midjor, låter lite konstigt kanske men så ligger de till.


Idag är en sån här dag då jag bara vill lägga armarna om dig å tycka synd om dig, visa att ja finns här, men vet ni, ja orkar inte längre, är less på å ge å aldrig få nått tillbaka, så de är nog i princip slut på våran vänskap nu, eftersom den bara är från ett håll, det spelar ingen roll va du säger, du måste visa de oxå, ja är så fruktansvärt osäker på mig själv när du är i närheten, eftersom ja inte vet hur jag ska betee mig, du gör allt så svårt, så nu struntar ja i det här.


Nu ska ja kolla på Supernatural, har blivit helt besatt av den serien, å allt är saras fel:P har kikat på hela säsong ett på mindre än 2 dagar eller nå sånt, å är inne på andra nu, har kollat på nästan hälften:D


Oh, mamma köpte dvdskivor till mig idag, så nu har ja mer plats på datorn igen:D


Just ja, innan ja kollar på supernatural så måste ja kolla in the supremes på youtube tyckte min regissör så ja får en bild av hur vi ska se ut i de där nr med långklänningarna*S*

Take care!


"I'm reaching for your shadow
Drowning in the kiss of dawn
Touching the pain that you left me with
At the kiss of dawn"


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards