Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under februari 2008

Av Linn - 17 februari 2008 13:32

Ja igår va de som sagt Premiär, gick hur bra som helst,jag gjorde en endaste liten tabbe bara:D Men ikväll vette fan hur de ska gå, är jätte hes å har ont i halsen, försökte mig på att sjunga Ålandsresan alldeles nyss, å de gick inte kan ja säga, så undra va som händer ikväll, förhoppningsvis släpper de väl lite efter uppsjungningen, men ja vågar fan inte sjunga upp riktigt heller, tänk om de blir värre, osså är de ju inledningslåten oxå, shit hur ska ja göra?


Jävligt dålig tajming å bli förkyld nu, känns som att ja har feber oxå, å fryser som fan gör ja, men men.


Premiärfesten igår va ju inte skit kul, det var mysigt till en början, god mat å så, men sen va de inte kul längre. Jag blev sur å grinig, å dampade ur på endel, förlåt.


Usch jag vill verkligen inte ha mitt liv, nån som vill ha de gratis?


Ibland önskar jag faktiskt att du och jag aldrig skulle ha träffats.


Å hungrig är ja, men har inga pengar å i princip ingen mat hemma, så får vänta till i pausen på revyn å smälla i mig nån macka då.


Jag är förvirrad, får ingen ordning på mina tankar eller känslor!


"Part of me, won't agree
Cause I don't know if it's for sure
Suddenly, suddenly
I don't feel so insecure
Part of me, won't agree"

 

Av Linn - 16 februari 2008 12:21

Ikväll är de Premiär, är nervös som fan, även fast genrepet var inför publik.

Kommer va ca 170 människor där i kväll å kika, shit, tänk om ja gör fel, men om de känns som på genrepet så kommer de gå bra bara jag å Jennie sjungit våran låt, de är det som är de värsta i hela revyn.


Hoppas inte dockjävlen syns ikväll nu då.


Vaknade med ont i halsen idag, jäkligt dåligt tajmat måste ja säga.


Klev upp 10, har städat lägenheten å duschat sen dess, ska möta Maria utanför Camilla vid 2, så ska vi fixa iordning Ådala, gjorde aldrig det igår, men ställde upp glas å servetter på borden på fyren iaf.


Ska väl på konsum å köpa papptallrikar, bestick å glas, osså skulle vi göra nån bål, å köpa serpentiner:D


Jag ser inte fram emot ikväll måste ja säga, är skit nervös för premiären, vet inte om ja ska dricka på premiärfesten än.


Alla mina planer bara förstördes*S* usch, att du inte förstår de!


Imorrn är de oxå föreställning.


Veckan blir lugn, har sånglektion på måndagen, ska väl försöka mig på att sjunga metallica då kan ja tänka mig, sen på tisdagen är de ockelbo, sen vet ja inte om de är nå mer förns på fredag då de är föreställning igen.


Mina pengar är slut*S*


"Jag vill ha en egen måne"

Av Linn - 15 februari 2008 15:16

Hade ju som sagt var genrep igår, det gick väl sisådär, mitt inre va kaos innan, kände mig frånvarande å gråtfärdig, knäna skakade å så, men när vi väl sjungit upp kändes allt bra, till vi stod på scen å började sjunga inledningslåten, fan knäna började skaka:P


Sen på Outdoor hade vi missuppfattat varanndra så ja kom in, kikade på skor, å sedan var de bara å knata ut igen när vi kom på att vi inte hade nån mic inne på scen. Gick bra å sjunga min å Jennies låt, men de var nog det värsta i hela föreställningen tyckte ja, men de va nog bara för att de bara va vi 2 inne på scen då.


Storken gick relativt bra men dockjävlen hade tydligen synts fast ja försökte med den där filten, ja jag vet inte hur vi ska bära oss åt. men men.


Premiär imorrn, ska ner på ådala å göra iordning för premiärfesten alldels strax, ska bara ner i tvättstugan å hämta tvätten först. Vet inte om ja vill gå på premiärfesten, har totalt tappat gnistan. Å har ja så ont i huvudet som ja hade igår efter repet så kommer ja inte palla de, men Leif har ju lovat på bjuda på rom å cola så vi får se:D


Näe ska väl sätta fart, så ja kommer ner nångång! Bye


"Let me look into your eyes
And see death pass us by"

Av Linn - 12 februari 2008 15:49

Näe nu vill ja verkligen inte det här nå mer,  men de är ju lite sent å komma på de nu*S*


Vaknade imorse å hade så jäkla ont i axlarna å nacken, gör skit ont å röra på sig, pappa sa att han kunde massera men än har han inte hört av sig*S*


Känns som att allt kommer bli en katastrof, jag har ingen koll på nånting, vet inte var ja ska ut å var ja ska in, å om/vad jag ska flytta på, på scen. Å hur i helvete ska vi fixa det med den där förbannade dockan?


Jag är trött, grinig, slut, arg, irreterad, har fan ingen stubin alls, känner mig gråtfärdig hela tiden, nu vill jag att detta ska vara över!


Vill bara vara själv å dra täcket över huvudet å inte vakna förns jag är pigg.


Näe ja måste väl gå hem till mamma å hämta min elräkning som hade hamnat där av nån underlig anledning.


"Blinded I am
And so are you
By shedding tears
Confusion that separates us two
We hold dear"

Av Linn - 11 februari 2008 13:03

Igår va de heldagsrep, fan första akten funkade inte alls. andra gick lite bättre, men många va sura å griniga, ifrågasatte va regissören sa, å betedde sig allmänt barnsligt. Igår va en sån dag när man inte ville va med längre, bara ta sitt pick å pack å gå hem, strunta i allt.


Är revyrep ikväll med, jag fattar inte hur vi ska få ordning på de här, är bara rep idag, imorrn å på onsdag kvar nu, sen på torsdag är de genrepet. Hur ska vi hinna? Har inte en enda hel dag med rep längre, å efter genrepet ja då är de premiär, så fan, vi har itne många rep tillfällen kvar nu, jäkla skit, ja är inte redo för de här!


Har sånglektion idag oxå, men känner att ja börjar bli förkyld (jäkligt dåligt tajmat) så vi får se hur de går, får verkligen inte bli sjuk nu, har ju som sagt premiär snart.


Näe jag kanske borde göra mig iordning eller nått? Näe inte riktigt än, ska kika lite på parlamentet först!


Fan va jag är less å besviken på dig nu. shit!


"She was the sun shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon painting you
With it's glow so vulnerable and pale"

Av Linn - 9 februari 2008 17:23

Kom nyss hem från fyren, har varit där sen 10 imorse å fixat med en massa grejer, fixade plats för rekvisitan å så, är så sjukligt jävla trött nu, ville verkligen inte kliva upp när kl ringde imorse*S*


Jaha, då har intensiv veckan officiellt börjat då, en vecka kvar till premiär, kan ju lova att det känns i magen å knäna.


Imorrn skulle vi repa, blev ju inge rep alls idag.


Sen är de rep varje dag fram till torsdag då de är genrep, tror att de kommer komma en hel jäkla massa folk, men är de gratis så är de juh:P men det viktigaste är ju att dem som tillhör föreningen å våra anhöriga (som inte beställt biljetter) kommer inte först, så de kommer säkert bli nå bråk*S*


Har betalat in medlemskapet till teaterföreningen nu, så att ja är försäkrad på sen, det är nog bäst de:D


Måste väl betala in till ockelbo oxå, men har fan inte råd*S*


Blir Alfapet ikväll hos vicky, jag som är så dålig på de:P


Har ont i huvudet osm fan oxå, men de beror nog på att ja är så jäkla trött å slut, å har skit ont i svanken å sen ja bar nå jäkla tunga klumpar idag.


Är de meningen att de ska va så jäkla svårt å få kontakt med dig, det är ju rent utav omöjligt*S*


"Where angels cry blood
On flowers of evil in bloom
The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you"

Av Linn - 8 februari 2008 08:43

Fy fan villken sugig natt, somnade runt halv 5-5, å vaknade kvart över 7 inatt, tack så jävla mycket för den sömnen, så var lixåm hela den här dagen förstörd å*S*


"What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you"

Av Linn - 8 februari 2008 03:26

Jag vill sova!! Har försökt sova i flera timmar nu, skit natt!


"This endless mercy mile
we're crawling side by side
with hell freezing over in our eyes
gods kneel before our crime!"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards