Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Linn - 5 februari 2008 01:10

Jag har spenderat dem 2 senaste timmarna med att titta på Guldkompassen, det var en bra film.


Satt å funderade på när Eragon 2 ska komma ut, den borde lixåm ha kommit nu tycker ja, men icke. Nån som vet?


Igår va de Revyrep hela dagen, började strax innan 11 å ja va väl hemma runt halv 7-7 nångång, då va ja slut vill ja lova, många va trötta å griniga på slutet där, men men. Körde med rekvesita igår, måste sätta mig ner å kika på om det är något mer jag behöver eller inte, måste även försöka pränta in i skallen vart de är ja ska va statist och vad jag ska vara då!


Struntar nog i Ockelbo imorrn, känns inte som att ja vill fokusera på något annat än att få det att funka här i norrsundet till premiär nu.


Hade sånglektion idag, gjorde några andningsövningar, sen fick vi sjunga "Big girls dont cry" gick inte skit bra kan ja lova, nått är fel med min röst, kan inte ta höga toner längre, iaf inte till musik. Sjöng även Broken igen, å Ålandsresan, Ewa skulle nog kolla på nån låt till mig till nästa gång, lät som att det skulle bli nån Metallica låt, yeah, hur ska ja klara av det då? Blir intressant å se:D


Rösugen blev ja nu å, usch va jobbigt å kliva upp...*S*


So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trust in who we are
And nothing else matters



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards