Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Linn - 2 februari 2008 18:48

Haft revyrep hela dagen, började kl 10 med å leta rekvesita nere på Ådala, hitta en vit skjorta iaf, å testade lite grejer bara för skojs skull:D


Kom ner på Fyren runt 11, å där var de en MASSA peruker, så jag hade världens lekstuga å testade en massa, kul som fan.


Sen körde vi igenom 1:a akten, känner mig dum som fan i ett nr, känns som att ja bara sitter där, men de blir nog bättre med mer rekvesita å så, men jag KAN mina repliker! JIPPIE! hade koll på vad jag skulle säga när, ujuj vad bra:D


Sångerna går sisådär, kan ju min å Jennies låt utantill, och pauslåten, men inledningslåten, och avslutningslåten är det värre med, Linné kan jag, ska ju bara sjunga refrängen där så de är nema problema, men därimot låten jag fick i onsdag, vette fan hur ja ska hinna lära mig?


Rep imorrn med, har kikat lite hemma på rekvesita så ska bara ta bort allt katthår, så ska ja bära med mig de imorrn med, å kanske få lite struktur på det hela:D Ska köra både akterna imorrn oxå, ska bli skoj.


Trött som fan, somnade inte förns runt 4, å ville bara slänga telefon i väggen när den ringde 9 i morse men men, det var bara å kliva upp, blev piggare efter en dusch.


Premiär om precis 2 veckor, shit känns inte som att nånting kommer funka, men så kanske de alltid känns?


Ska kanske träna på låtarna med camilla ikväll, hade velat gjort de till musik men tror inte det blir så, vi får se vad som sker.


Fan ja blir ju nervös juh, tänk om de hänt nå? Ont i magen.


Körde en riktigt snabb(slarvig) städning när ja kom hem å, men orkade inte va noga.


Måste hitta ett svart fint linne... hum...


Hade spelkväll hos vicky igår, spelade yatzy å alfapet. Å käkade en massa onyttigt, kan ju lova att ja hade ont i magen när ja kom hem:P


Bejbi, ja hoppas det löser sig för er, finns här för dig alltid! LÖÖÖÖÖV U


"Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven't missed you yet"


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards