Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juli 2008

Av Linn - 31 juli 2008 23:48

not tired.


Men ska kika färdigt på sex and the city å sen försöka sova iaf!

Av Linn - 31 juli 2008 22:21

Av Linn - 31 juli 2008 22:11

Grattis till mig som lyckade sova 3 timmar, vakande kl 9, är inte ett dugg trött nu, fan oxå, ja som ska upp tidigt å jobba igen.


Har kirrat busskortet nu iaf, tur det, annars hade de blivit jäkligt svårt att ta mig till jobbet imorrn.


Näe va ska ja sysslesätta mig med så att ja blir trött då?


Måste höra av mig till Emilia i morrn oxå å höra hur hon tänkt om lördagen, om hon tänkt lika lite som jag eller kommit ett steg längre.


Nu ska ja röka...

Av Linn - 31 juli 2008 17:06

Usch, jag kommer seriöst inte klara av dem här 2 veckorna som är kvar om de ska fortsätta såhär, fick spunk idag, riktigt rejäl spunk dessutom.


Ja nu sitter ja här å är astrött å seg, ska nog gå ut å röka snart.


Å inte fanns de nån grillad kyckling på konsum heller, JÄVLA SKIT KONSUM.

Blev så jävla less skulle ju göra iordning kycklingsalladen till imorgon, men ser ut som att ja får göra de idag, kanske kan göra iordning salladen idag, osså köper ja kyckling å bara skär upp den imorgon, men skulle ju vilja kunna kliva av bussen hemma hos Jennie å Anders på engång, ja får se hur ja gör, ska höra med camilla när dem ska dit å.



näe nu ska ja röka, ha ett bra liv!

Av Linn - 30 juli 2008 23:51

Jag borde verkligen gå å lägga mig. Men ja orkar inte... känns som att ja bara kommer ligga å vrida å vända på mig... får se hur det blir...

Av Linn - 30 juli 2008 22:31

Av Linn - 30 juli 2008 21:37

Tror jag kommit in i en sån här hemsk period igen, fan, hoppas den går över fort, fort som fan för ja orkar inte med.


Och är så less på alla som ska lägga sig i hela jävla tiden, fan back off för i helvete å låt mig göra som ja vill, suck!

Jag kan faktiskt tänka själv!


Hum, jag förstår inte riktigt hur de är tänkt att man ska få i sig 5 påsar på en dag, jag har typ bara fått i mig 4 eller 3 på en dag.


Please come and catch me before I fall!

Av Linn - 30 juli 2008 12:56

VILL INTE VARA VUXEN, jag vill vara liten igen, usch ja hatar å va vuxen.

Ibland suger då livet jävligt hårt, att det aldrig kan vara bra nångång, gå som man vill, jag vill vara lycklig igen!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards