Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under april 2009

Av Linn - 30 april 2009 21:58

Ja, en sån har jag exprimenterat ihop idag, och gott blev det=)


Efter att jag hade ätit gick jag hem till mamma och spelade ett parti 500 och sen gick vi ut på en promenad, var skönt men fick super ont i höger ljumske och mot slutet av promenaden fick jag även ont i magen=/


När ja kom hem tog jag ett långt varmt bad, skönt=)


Ska strax gå å lägga mig, blev super trött och så har jag huvudvärk=/ Får se om man kommer kunna somna med alla dessa raketer.

Av Linn - 30 april 2009 15:33

Har varit in hos barnmorskan idag, allt såg fint ut och pyret mådde bra, 148 hjärtslag/min och livmodern hade växt 2 cm sen sist=) När vi lyssnade på hjärtljuden så började hon sparka, som om hon protesterade mot att vi lyssnade på henne.

Ska dit om 3 veckor igen=)


Efter barnmorskan åkte vi på jysk så jag äntligen fick köpa min rullgardin, så nu har pappa varit här å hjälpt mig så nu sitter den där den ska, passade även på att sätta upp 2 tavlor i sovrummet.

Ska ta å städa upp där inne alldeles strax, är ju en smärre katastrof där inne nu med möbler som inte står som dom ska, å massa grejs från väggarna efter att man borrat, och för att inte tala om alla dessa kläder som jag måste ta reda på.


Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, det märks väl vad de blir.


Av Linn - 29 april 2009 22:39

Har jag bakat idag, gjorde en hallon och blåbärspaj, som blev riktigt god=)


Hade tänkt göra en broccolipaj till middag oxå, men det blev inte så, följde med Camilla hem till Emelie och färgade håret istället, känns lite dumt eftersom Camilla slet med både mitt och Emelies hår och så färgade vi aldrig hennes=/


Får bli broccolipaj imorgon istället=)


Har väl inte mycket mer å skriva, håret blev bra, men slingorna syns inte så mycket, men de kanske ser annorlunda ut i solljus=)


Har haft extremt ont i huvudet idag igen, så ont att man mår illa=/ Hoppas de går över till imorgon eftersom vi ska in till stan å så.


Näe nu ska ja gå å lägga mig så huvudet får vila lite.

Av Linn - 29 april 2009 13:15

Jag borde sortera tvätten sen igår och jag borde diska. Men jag orkar inte, vet inte riktigt vad som är felet för just nu har jag så förbannat tråkigt, så jag skulle ju kunna ta tag i dom där sakerna, men ändå sitter jag här, orkar knappt resa mig ur soffan, huvudet dunkar och jag fortsätter ha tråkigt...

Blir tokig... all min ork är totalt bortblåst, verkar som att detsamma hänt mina katter, dom ligger här i varsitt hörn och snarkar...


Var nyss ut på en promenad med Astrid, det blev bara runt kvarteret eftersom orken tryter. Jag vill göra nånting roligt, så man får tillbaka lite gnista... men vad?


Nästa vecka kommer Sara, ska möta henne inne i stan då och så ska vi gå å fika, kanske gå på stan. Ska ut på promenader och kolla på film... tänk vad mycket roligare man kan ha om man är 2.

Av Linn - 28 april 2009 21:33

Hemkommen från en kort promenad nu på kvällen, hade tänkt gå längre men har börjat fått ont i ljumskarna, antar att de är foglossning.

Har iaf pratat med Sara, och gör det fortfarande, bra att man har sällskap det är ju så tråkigt att gå själv.


Usch, jag är så sjukt trött hela tiden, känns som att jag skulle kunna sova konstant, antar att det är pyret som suger massa energi, bara å vänja sig eftersom det kommer va så dom närmsta 18 åren :P


Har iaf tvättat idag, och bakat 3 sockerkakor som inte blev sådär jätte goda, fast jag vispade och vispade och vispade tills sockret och ägget var så poröst som de bara kan bli så blev dom rätt kompakta... skit sockerkaka!!



Av Linn - 28 april 2009 18:31

Idag va vi iväg och tog kort, nå inte blev jag direkt nöjd, men det har väl med min inställning till min egen kropp att göra antar jag. Bjuder på några st här, men dom nakna korten behåller jag för mig själv:P

Av Linn - 28 april 2009 10:37

Ja, om vi nu ska ta kort idag så vore det ju bra om man hade batteri i kameran, har lite kräm kvar i dom som sitter i, men ska ha 2 st som är laddade...någonstanns. Det var just det där "någonstannset" som blev jobbigt eftersom jag inte har nån aning om vart det är. Har ett vagt minne av att jag packat ner dom nångång när jag skulle ha kameran med mig ifall batteriet skulle ta slut, men var har jag då packat ner dom? Vilket tillfälle var det? Har kollat i väskan och där var dom inte, så jag har faktiskt ingen som helst aning...

Av Linn - 27 april 2009 22:16

Har jag gjort idag, eller ja har dammsugit iaf och det var välbehövligt kan jag tala om. Tar disken imorgon, ev torkar ja golven då oxå.


Ska alldeles strax krypa ner i ett varmt bad och bara slappna av, hoppas det hjälper min onda nacke.


Imorgon blir det ev fotografering, om vi kommer på någonstanns där vi kan vara.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards