Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under mars 2009

Av Linn - 31 mars 2009 21:58

Håret blev skit, karlar är skit, allt är skit!


Mer behöver inte skrivas...



Av Linn - 31 mars 2009 06:43

Och ja, hör och häpna, det känns faktiskt som en riktigt god morgon konstigt nog.

Fast jag vaknade kl 06 å kunde inte somna om.

Klev upp å gjorde frukost å sitter nu här å tittar på The Voice.


Idag blir det staden igen, har klipptid kl 13, så måste ta halv 12 bussen in. Då har jag ca 45 min på mig innan jag ska va där så jag får väl ta å strosa runt lite grand, borde väl kanske få mig något att äta... vi får se:D



Av Linn - 30 mars 2009 21:12

Ja, jag och Camilla åkte ju in till stan, träffade Emma=)


Jag bokade tid för klippning så ska in imorgon igen.


Har inte mycket å säga egentligen, nu ska jag diska å sen lösa lite korsord!

Av Linn - 30 mars 2009 19:27

Jisses, kollar på Vänner och i det här avsnittet så föder Rachel barn, jisses vad mina ögon fylldes med tårar fort... ja, dom här hormonerna är inte å leka med inte...

Av Linn - 30 mars 2009 12:31

Är inte på nått bra humör idag, och jag vet inte varför, känner mig grinig och gråtfärdig och vill helst av allt bara lägga mig ner å inte kliva upp än på nån månad.


Allt känns fel, vet inte hur jag ska förklara... men men.


Ska kolla på barnvagn nu snart, och sen in till stan å se om man kan få klippa sig.

Av Linn - 29 mars 2009 20:55

-Hur gjorde skådespelarna för att föreställa tåg?

-Dom kom försent...



Av Linn - 29 mars 2009 15:33

Ja, idag har jag dammsugit och torkat golven=)

Sen kom Jennie vid kl halv 1, så vi drack kaffe å pratade massa strunt, alltid lika trevligt.


Hon gick runt kl 14, och sedan dess har jag inte gjort så mycket, Robin somnade på min mage men vaknade när jag skulle lägga ner honom på täcket på golvet, så la mig bredvid honom så han kunde somna om.. nu ligger han där å sussar så sött=)


Har apont på höger sida av ryggen=/ Men de är väl bara att stå ut antar jag.


Ångrar lite att jag inte klippte håret i går när ja knatade runt på stan, så ja funderar på om jag ska ta å åka in i veckan å klippa de=) Vi får se hur jag gör=)


Är sjukt sugen på kycklingsallad så ska nog inhandla lite ingredienser till det imorgon=) Tacopaj vore ju oxå super gott=)

Ikväll vet jag inte alls vad jag ska laga för middag, får rota lite i frysen å kika vad jag har=)

Av Linn - 29 mars 2009 10:50

Mamma

Din livmoder har växt så att den når över naveln. Det är inte ovanligt med halsbränna och ryggont.

På grund av att blodmängden i kroppen ökar och att kroppstemperaturen stiger något får många kvinnor en rosig hy under graviditeten. Huden sväller och tar upp mer fukt, den kan också bli fet och finnig. Den ökande blodmängden innebär också att du svettas mer. Man kan känna av hur livmodern drar ihop sig och blir stel ibland, sk. förvärkar, livmodern tränar på detta sätt upp sig inför förlossningen. Ibland kan vibrationer eller gropigt underlag från när man åker bil framkalla förvärkar, men det är helt naturligt.


Barn

I vecka 24 är medelkroppslängden 32 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 700 gr. Huvudets omkrets är 22,5 cm, barnet ska de resterande veckorna femdubbla sin vikt. Nu utvecklas svettkörtlar, men huden är fortfarande så pass tunn med bara lite fett så det ljumna vattnet är perfekt. Naglar på både fingrar och tår börjar växa ut.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards