Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Linn - 8 februari 2008 08:43

Fy fan villken sugig natt, somnade runt halv 5-5, å vaknade kvart över 7 inatt, tack så jävla mycket för den sömnen, så var lixåm hela den här dagen förstörd å*S*


"What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing to do
To make me dream of you"

Av Linn - 8 februari 2008 03:26

Jag vill sova!! Har försökt sova i flera timmar nu, skit natt!


"This endless mercy mile
we're crawling side by side
with hell freezing over in our eyes
gods kneel before our crime!"

Av Linn - 8 februari 2008 00:24

Shit, är uppskruvad som fan, satt å försökte sjunga låtarna till revyn när ja satt å rökte, å allt va som bortblåst, fick panik så de bara skrek om de, hur fan ska ja betee mig? Måste kunna låtarna som ett smäck om 6 dar*S*


Ska ev träna låtarna imorrn med camilla, hoppas jag iaf:D


Ska klippa mig imorrn, har ingen aning om hur det blir, eller vad jag ska göra, blir kanske bara å klippa topparna å klippa upp de igen, får se vad som händer. Kanske emelie har nått förslag?


Gud vad jag saknar sara, tur att det finns telefoner:D


På lördag ska vi ställa iordning fyren, så det blir nog inte nå rep då, men ska dekorera hela skiten iaf:D ska bli kul:D måste kolla igenom rekvisitan oxå så att allt verkligen finns.


FUCK vad nervös jag är, varför hindrar inte folk mig när ja får sånna här galna ideer om å gå mer i revyer å skit, jäkla mig.


Kollade på Linas kvällsbok idag, jäklar villken pinsam film*s*


Har städat hela lägenheten idag oxå:D


näe nu ska nog ja kika på en film å sen sova, måste ställa kl så ja kan ringa soc imorrn å skjuta på mötet, hinner inte fixa papprena tills på måndag.


"Heaven ablaze in our eyes
we're standing still in time
the blood on our hands is the wine
we offer a sacrifice"


näe bye gott folk.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards