Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under maj 2013

Av Linn - 18 maj 2013 23:47

Ibland har man flyt, både jag och Ulf har saknat uteplats sen vi flyttade, och nu har vi äntligen uteplats!

Vi hade sån tur att lägenheten där dagiset varit renoverades och skulle hyras ut, och jag skyndade mig att prata med fastighetsskötaren för att få första tjing och det var nada problem, så 2-3 veckor efter att jag pratat med henne bor vi nu där, fick nycklarna förra tisdagen, så bott här i 1½ vecka, super skönt även om det är ovant att människor går förbi ;)


Har inte haft några utemöbler förrutom 2 blåa plast stolar, men idag hade vi sån tur att jag lyckades svara på en annons på fb om ett set utemöbler som skulle SKÄNKAS, så nu står det 1 soffa, ett bord och 2 stolar (4 med plaststolarna) på våran fina uteplats. Välanvänt men med lite kärlek och lite olja så kommer det bli kanon! 

Ibland har man tur!


Englali stormtrivs med att bo på bottenplan, och senaste dagarna har det varit sånt bra väder så vi har varit ute mest hela tiden.


Caspian går mest hela tiden nu, och jag har egentligen ingen aning om när det hände, helt plötsligt bara gick han en massa! 


Börjar bli väldigt trött så ska snart gå å lägga mig =)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards