Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under mars 2011

...

Av Linn - 31 mars 2011 18:40

Fan, fan fan...


Skit, skit skit....

Av Linn - 31 mars 2011 08:12

Nu strax gå och lämna Englali på dagis, sen vidare å hämta upp Hugo och Arvid så får dom följa med mig hem en stund medans Kenth kör=)


Måste städa, herregud, jag gör tamesjutton inget annat än att städa, diska och laga mat, fy så tråkigt! 


Jag VILL ha ett jobb nu, ett redigt 8-5 jobb vill jag ha, bra betalt och jag ska trivas, för mycket begärt? Ja det är väl det. Nä just nu skulle jag kunna ta nästan vilket jobb som helst.


Nä, fixa fram strumpor åt stumpan å klä på henne å gå=)

Av Linn - 30 mars 2011 08:48

Ryggen är fortfarande paj men ska försöka ta mig iväg å simma idag iaf, sjukt dåligt samvete gentimot mig själv, då jag vräkt i mig snuskigheter som godis å onyttig mat men inte rört på mig.


Förövrigt måste jag ringa massa tråkiga och jobbiga samtal idag, har ingen ork eller energi, vill mest bara lägga mig ner och inte vara med nå mer, låta alla andra sköta allt.


Hatar att det aldrig kan få vara bra, det är alltid nånting som ska förstöra det bra humörer/måendet... skit!

Av Linn - 28 mars 2011 14:05

Känner mig handikappad, jag som så stort skulle börja med simmningen denna vecka, jo pyttsan, då kajkar ryggen ihop=/ Igår kväll kunde jag knappt röra mig, och imorse tog jag mig knappt ur sängen. Är dock lite bättre nu, men gör fortfarande ont =/


Trots den onda ryggen så fixade jag och Zandra skrubben idag, ut med massa skräp å ner med saker i förrådet=) Tack för hjälpen=)


Nu ska jag försöka klä på min busunge å knalla till affären för att sen gå hem och fortsätta städa.

Av Linn - 24 mars 2011 10:36

Nu måste jag skärpa mig! Pga sjukdom, trötthet osv osv var det längesen jag var iväg å simmade, skäms på mig! Nästa vecka måste jag komma in i gamla rutiner igen och börja simma!


På lördag blir det Ikea och revy, herregud vad jag längtar!


Ska snart dricka upp sista kaffet och ta ett krafttag här hemma innan det är dags att hämta barn, får 2 extra barn med mig hem i nån timme idag=)

Av Linn - 23 mars 2011 20:14

Englali började gnälla, och när jag går in i hennes rum och upptäcker varför hon gnällde började jag skratta så tårarna sprutade, lite trött kanske? Stackars Englali som har en sån elak mamma som mig, 

Hon har alltså snurrat in sig själv i sitt eget hår och sitter fast, det är inte lätt att vara liten.



 
Av Linn - 22 mars 2011 08:03

Sitter i valet och kvalet om jag ska skicka iväg en beställning på skor till Englali, stövlar, vårskor och sommarskor för 427kr, väldigt billigt om man tänker på vad skor i affären kostar, och hon MÅSTE ha nya skor till våren, det är ju bara en tidsfråga tills hon behöver stövlar så egentligen vore det ju bra om jag skickade efter nu, men nånting håller mig tillbaka, snålheten kanske?


Sen funderar jag på hennes födelsedag, är ju bara 3 månader kvar och jag har tänkt köpa en dockvagn och en docka med tillhörande nappflaska/napp, och kläder, börjar bli dags (egentligen för flera månader sen) att införskaffa lite så inte allt kommer samma månad.

Av Linn - 21 mars 2011 19:46

Ibland slår önskningar NÄSTAN in, ni kanske kommer ihåg att jag skrev imorse att jag ville bli erbjuden jobb idag.


Nu på eftermiddagen kom en sån där försäljare från Bertmarks förlag och ville sälja böcker till mig, mitt upp i alltihopa undrar han vad jag jobbar med och när jag då säger att jag är arbetslös är han väldigt snabb på att säga att dom ska rekrytera nya säljare osv osv, MEN som vanligt behöver man körkort, när jag sa att jag inte hade körkort sa han: Hum jaha, det var ju synd, kan tänka mig att du inte vill cykla till Mora.

Så fortfarande inget jobb till mig, men om man fortsätter önska och anstränga sig borde väl önskningen slå in nångång??

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards