Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under april 2012

Av Linn - 28 april 2012 20:26

Underbar dag idag, härligt väder och fantastiskt sällskap!

Nathalie, Hanna och Liam har varit här och hälsat på, och både Englali och Caspian fick kläder som dom kan växa i =) 

Och jag fick ett underbart fint halsband <3   


Vi har snackat skit, varit ute i lekparken  med banen och bara haft det mysigt=) Peter och barnen var med en stund oxå, trevligt trevligt=) Tack för idag kära vänner =)


Nu på kvällen tog jag med mig barnen till affären, köpte gotta som vi nu sitter och äter framför tv:n, underbart att få mysa så med Englali igen! <3


Efter att Englali lagt sig ska jag mysa upp mig i sängen med mina serier, ser jag fram emot!


En annan sak jag kom underfun med idag att vissa saker är svåra att släppa och gå vidare från, men kämpa på, det är bara att fortsätta försöka. Jag har ju mina underbara ögonstenar, så det borde ju inte vara så svårt <3

 

Av Linn - 21 april 2012 22:31



Första mötet med lillebror <3


3 stolta systrar med nykläckt lillebror<3

Av Linn - 19 april 2012 18:28

Det kom en bebis tillslut ;)

 

Den 15/4 kl 21:27 föddes våran son Caspian <3

Av Linn - 1 april 2012 10:19

 

Kortet är taget i förrgår kväll, ingen bebis verkar vilja komma ut, och nu får den gärna vänta tills iaf imorgon kväll=) Går in i v.40 imorgon, tiden sniglar sig fram just för tillfället.


Imorgon går flyttlasset, känns så sjukt skönt samtidigt som det känns lite jobbigt när man tänker på allt arbete som ligger framför en, tömma lägenheten, fylla nya lägenheten och sedan packa upp och komma iordning, men men det ska vi väl fixa, vi är ju bäst:D


Igår var jag och babe på bio, såg "The hungergames" Inte alls så pjåkig även om själva upplägget om barn som dödar barn för att överleva är läskigt, nåja skönt å komma iväg bara vi, är ju antagligen sista gången på väldigt länge.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards