Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under maj 2018

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg.

Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya liv.


Det är lite fler förändringar på gång oxå, men inget jag vill skriva här förens jag är helt säker.


Annars då? Jag är sjukskriven 50%, mitt psykiska mående har varit helt katastrofalt än sålänge under 2018, Medicinhöjningar hit och dit som inte hjälpt, KBT som inte gett något resultat osv. Nya läkare hela tiden vilket gör att det inte blir någon ordentlig uppföljning och åtgärdsplan.

Har iaf fått ny medicin nu, tycker mig nog märka av en liten skillnad med den, den som lever får se.


På lördag åker hela familjen till Orsa Björnpark där vi även möter upp min pappa och systerson, ska bli mysigt =)

Söndagen kommer väl bestå av att tvätta upp kläder, byta sängkläder och duscha i descutan, och ta det allmänt chill.

Måndag morgon (astidigt) ska jag duscha med descutan ännu en gång och sen skjutsar Ulf mig till Mora där Operationen ska äga rum. Han stannar med mig tills det är min tur att op:as och sen åker han hem.


Nu ska jag försöka göra ett ryck här hemma innan jag börjar jobba kl 17.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards