Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under januari 2012

Av Linn - 24 januari 2012 15:14

Just förtillfället är allt kanon, idag är nog min turdag!

Har ÄNTLIGEN fått en större lägenhet i ett "bättre" område, ska bli SÅ skönt att komma härifrån.

Dock är ju inte väntan min starka sida, jag vill packa ihop och flytta NU! ;)

Har även "pluggat" lite idag, det går framåt, inte alls mycket kvar nu innan jag "är i hamn" så att säga! Bara jag "får tid" till att plugga nu och göra klart det sista så går nog det här som det ska oxå, hinner förhoppningsvis färdigt innan bebis tänker titta ut.


Det enda som kunde få ljusna lite till är ekonomin, men allt löser sig, eller hur? =)

Nu ska jag ta å städa lite här hemma, innan det är dags att börja med middagen, korvstroganoff och ris serveras det här idag.


Puss på er!

Av Linn - 20 januari 2012 11:51

  

Av Linn - 17 januari 2012 15:35

Är så fruktansvärt nyfiken på om det är en till dotter jag bär på eller om det är en son, väntan känns så otroligt lång nu, samtidigt som tiden har gått så sjukt fort å det är bara 3 månader kvar till BF, men det känns fortfarande inte riktigt verkligt.

När borde man ta fram å gå igenom bebiskläderna och tvätta upp dom? Undrar om jag har nånting neutralt eller om det bara är massa rosa. Ser dock inte fram emot å fösöka hitta på kartongen/kartongerna nere i förrådet, det är nämligen överfullt där nere!


Annars känns det lite som att allt går emot en just nu, så är det självfallet inte då jag känner mig väldigt lyckligt lottad samtidigt, lite motstridiga känslor sådär, men om allt runtomkring kunde lösa sig vore ju livet på topp!


Jobb är det ont om och föräldrapenningen går åt skogen... men man klarar sig väl alltid på nått sätt antar jag.


Annars händer det inte mycket, Englali har vattkoppor, dock har dom flesta torkat nu =)

Av Linn - 9 januari 2012 15:49

Det känns hopplöst, med det mesta.


Nu ska jag ge min dotter en stor kram... hon kan behöva det med mig som mamma.

Av Linn - 2 januari 2012 08:32

2011 avslutades hemma hos Zandra och Gurra, vi spelade spel och umgicks, väldigt lungt och trevligt =)


2012 började med Englalis premiär biobesök. Vi gick å tittade på Happy Feet 2, hade inte förväntat mig att få se hela filmen, utan det var mer ett "test". Hon tyckte ljudet var för högt så fick hålla för öronen på henne rätt mycket, och så var det ju lite läskigt förstås, men tror nog vi såg ca 1 timme av filmen iaf =)


Annars tycker jag nog 2011 har varit ett rätt bra år i det stora hela, självklart har det varit många "ups and downs" men om man tittar till den stora bilden har det varit bra=)

Men 2012 kommer bli bättre, hoppas jag =) 


                                           

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards