Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Linn - 6 februari 2008 13:16

Idag är det bara 10 dagar kvar till premiär, 8 dagar kvar till genrepet, usch jag har en klump i magen.


Idag ska jag äntligen färga om håret, det är välbehövligt vill jag lova:D


Ikväll är det revyrep, börjar kl 18, vet inte hur länge vi håller på, men det blir väl en stund kan ja tänka mig.


Jag tycker du är SÅ patetisk vad det gäller vissa saker, herregud. tönt!


Oh, de känns lite skönt, men man vet ju aldrig...*S*


Jag vill festa, usch...


Man borde kanske ta en kväll med vin å öva alla dessa jäkla revylåtar?


Åkte till Ockelbo igår ändå, tidningen skulle ju komma å allt, å träffade Malin oxå, hann tyvärr inte prata med henne så mycket.


Jag är förvirrad, å vet inte riktigt vad jag ska göra.


"I've been in love
but now i'm waiting
don't ever want to
worry bout a thing
i sit at home and i wonder
will i rise or will i go under"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards