Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Linn - 14 mars 2009 15:19

My head is killing me!


Å då har jag ändå tagit en alvedon eftersom jag inte stod ut längre*S*


Måste ringa HC till veckan.

Men dem kommer väl antagligen säga att det är graviditeten, som med allt annat, jag skulle kunna få cancer under dessa månader å dem skulle inte undersöka mig utan säga att det är graviditeten som gör att jag mår som jag mår*S*


Det är iaf vad jag hört hittills, vad man än sagt så: Ja men du är ju faktiskt gravid!


Ja, och visst tror ja på att mycket beror på att jag är gravid oxå, men inte denna huvudvärk, den sitter precis ovanför vänster öga och flyttar fan aldrig på sig heller, jag har ont när ja går å lägger mig och ont när ja kliver upp på morgonen.


Trodde ju ett tag att de kunde vara ögonen som spökade, att jag måste ha glasögon(vilket jag iof vet att jag måste)

Men fick sedan höra att om det är ögonen som orsakar huvudvärk så har man ont i bakhuvudet...

Av Linn - 14 mars 2009 10:39

Vann nyss en auktion på tradera på ett par snickarbyxor. så nu är jag glad i hågen=)

Känns skönt att ja fått tag på ett par, nu gäller de ju bara att dem är så som jag hoppas=) Dem va knappt använda så, dem borde vara bra=)

Kan ja knata runt med snickarbyxor å känna mig väldigt gravid=)


Väntar bara på mailet från säljaren nu så jag kan betala.


Har asont i huvudet som vanligt, men vill inte ta nån alvedon eftersom jag gjort de varenda dag denna vecka, å nu ska ja ju ändå bara vara hemma, så får se om ja klarar mig utan.


Annars har jag inget planerat idag, käka vindruvor, lösa korsord å kika på Merlin lät kanske som en jävligt bra ide?


Drömde värsta konstiga drömmen inatt, jag hade 2 barn, men 2 års mellanrum å båda 2 vägrade sova, så jag låg å försökte få dem å somna.

När jag tillslut kliver upp å kommer ut i hallen (vi bodde nog i huset i Sveg, tror jag) så står det typ 3 sängar där, min lillebror i en å han va bara en liten bebis, mamma i en å pratar i telefon å säger att de är sååå synd om mig eftersom jag jag hade legat å försökt få mina barn å somna ända från kl 20 på kvällen å nu va kl 06 på morgonen.

Min lillebror ramlar ur sängen för ingen har koll på honom, å så är de nån annan som ligger i den 3:dje sängen som vägrar ta upp honom eftersom han hamnade under sängen, å ja jag vet inte allt. Låter inte så konstigt kanske, men de va de när ja väl drömde de.


näe tror jag ska ta å göra en tunnbrödmacka med köttbullar på=) Å kanske lite varm Oboy! Mums!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards