Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Linn - 23 mars 2009 21:07

Åkte in till stan med halv 10 bussen imorse, snurrade runt där, köpte puder och ett headset.


Käkade lunch runt 12, och sedan gick vi ner på vero moda, där det införskaffades lite nya kläder=)


När vi avslutat våran runda på stan så satte vi oss å fikade, jag tog toscakaka och snickerslatte, sååå gott:D


Sedan kom mamma å hämtade oss osså åkte vi ut till Valbo, gick på biståndsgruppen först, hittade ingen byrå, men därimot blev det en lampa som ska sitta ovanför spegeln i hallen, en matta till köket och lite barnkläder:D


Efter det åkte vi till skohuset där det blev att par nya skor, väldigt välbehövligt kan jag tala om.

Sedan till Ikea, där blev det 2 badrumsmattor och galgar.


Var hemma runt halv 5 tror jag, kikade på tyg hemma hos mamma, så nu har Camilla en massa tyg att göra nå roligt med om hon känner för det:D


Sedan dess har jag inte gjort mycket, fixade lite här hemma och kl 19 var de möte, trodde jag. Men när ja kom ner så hade dom börjat mötet kl 18, och var färdiga, missade dock ingenting, dom hade mest pratat om platsens själv projektet och det fick jag en snabb genom gång i=)


Är ap trött, så ska nog snart gå å lägga mig, men ska ta mått på bebis täcket och bebis kudden först, och mitt sovrumsfönster.

Osså tänkte jag gå igenom alla barnkläder=)


I veckan ska jag kika på barnvagn, om mamma har tid dvs.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards