Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Linn - 12 mars 2009 20:30

Gick bra att jobba idag med=)


Va ute med fritids i typ 1½ timme eller nått, å även fast ja hade massa kläder så kändes de som att tårna skulle trilla av!


Är så sjukt trött nu, så tänkte faktiskt gå å sova strax.

Har faktiskt städat idag=)


Imorgon ska jag va i 2-3:an när ja börjar, skulle tydligen ha matte med 2:orna, spännande, jag som är så kass på att förklara på ett pedagogiskt sätt, men men hoppas de går bra=) Går sedan å äter med dem, å sen ska ja va rastvakt, å sen går ja över på fritids, jag å mamma som ska jobba ihop imorgon, hoppas de går bra=)

Har stängning imorn igen.


Sen ihelgen har jag inget planerat förrutom att jag ska ha Robin på söndagen, så på lördagen ska jag nog bara vila å ta det lugnt=)


Näe tack å bock från mig!

Av Linn - 12 mars 2009 08:45

Sitter jag här, med huvudvärk och ska snart gå till jobbet.


Till veckan ska jag försöka ta mig ut å gå... måste försöka röra på mig!

Sen får vi se hur bra det går, har ju sån extrem självdiciplin...inte!!

Å ryggen gör ju kanon ont så fort jag rör på mig, men jag måste!


Skulle egentligen till BM imorgon, men det blir på Onsdag till veckan istället, eftersom jag jobbar imorgon.


Imorgon ska jag och Mamma jobba ihop, hur ska det gå?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards