Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Linn - 5 mars 2009 17:41

är fel, känner mig så liten, så ensam och så arg. På allt.


Blev osams med Mamma idag, för en liten småsak, och jag vet att det var jag som startade det och triggade och överdrev, men jag kunde inte stoppa mig själv. Självklart slutade det med att jag satt här å storgrät.


Känns som att allt bara går fel.


Är trött på att bara bli untyttjad oxå, "vänner" som bara hör av sig när dem behöver hjälp, men aldrig annars och har mage sen å sitta å säga "Tack, du är en riktig vän" var en vän tillbaka istället!


Och folk som låtsas vara intresserad av ens liv, ställer frågor men som sedan inte lyssnar ett skit.


Och andra som princip jämt säger "jag ringer dig snart" eller "jag ringer dig lite senare" men som sedan aldrig ringer.


Samtidigt som jag är arg, ledsen och besviken så är jag rädd eftersom jag inte tycker att jag känner lillen lika mycket som jag gjort förrut, tänk om nånting är fel? Vad gör jag då?

Kanske är bara jag som inbillar mig, hoppas verkligen det.

Av Linn - 5 mars 2009 10:31

Har sovit relativt bra inatt, men vaknade med huvudvärk och känner mig fortfarande trött.


Ska strax ner i tvättstugan å kolla om de är nån där innan mig eller om jag kan börja "tjuvtvätta" lite.


Sen ska jag nog ta en dusch. Måste nog diska idag oxå.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards