Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linn - 24 mars 2009 18:22

Har precis ätit fiskgratäng, hur gott som helst, har aldrig lagat de förrut så det var spännande, och att resultatet blir jätte bra är ju roligt:D


Är jätte mätt nu, men ikväll tänkte jag göra fruktsallad, blev så sugen pådet när jag va nere på konsum, så handlade massa frukt=)

Av Linn - 24 mars 2009 13:42

Nu har jag bytt barnmorska igen... känner mig jätte gnällig och jätte krävande... emn den jag hade nu sist vågade jag ju inte prata med, eller ja även om jag hade vågat hade de ju inte spelat nån roll eftersom hon bara avbröt mig hela tiden när jag pratade med henne.

Usch, som de känns nu ska jag aldrig mer bli gravid... inte om det ska vara såhär jobbigt redan innan barnet kommer.

Det enda jag vill är ju att kunna njuta av min graviditet och ha någon att prata med, inte nån som nedvärderar mig, inte lyssnar och visar noll respekt.



Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit ute på en liten promenad med Camilla.


Och så har jag satt upp lampan ovanför spegeln, jag är nog inte så händig som jag vill tro... det blev inte bra, men wtf... så är det!


Vill pyssla mer, men har inget att pyssla med just nu, ska iof diska om ett tag...



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards