Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Linn - 25 mars 2009 19:09

Har jag haft idag, Nathalie kom hit å hälsade på och hade med sig en MASSA barnkläder:D Jätte roligt att få=) Nu vill jag att tiden ska gå fort så det blir dags för pyret att titta ut:D

Fick även en skötbädd, en gåstol och spjälskydd(heter det de?)


Vi åkte ner på konsum å mötte camilla, som följde med tillbaka hit och så fikade vi, fruktsallad med glass/grädde, och lite fikabröd till=) Hur gott som helst, varför gör man inte fruktsallad oftare?


När jag sedan blev ensam igen kändes allt sådär jobbigt igen, precis som de gjorde igår, känner mig så jäkla ensam, har ingen att dela min graviditet med, ingen som är lika glad och förväntansfull som jag är över den. Har dom senaste veckorna börjat sakna "2samhet", kanske har med graviditeten att göra, jag vet inte. För jag har aldrig saknat det förrut.

Känner mig osjälvständig och svag som vill ha någon att dela allt med, även fast jag vet att jag inte är det. Men har alltid klarat allt själv, och inte behövt nån vid min sida på det sättet förr.


Ser ut som att det kommer bli intensivt som fan med "jävla finnar" nu framöver, det är 3 veckor kvar tills dom ska spela upp den igen, och vi har precis fått tag på en skådespelerska, ska bli spännande å se, hon bor i göteborg så de ska väl fixas med resor å sånt, men hon skulle väl få manuset nu så hon har att läsa igenom å så. Men fan jag längtar nästan tills den jobbiga och intensiva perioden kommer, ska bli skönt att ha något att göra, och att det dessutom är teater är ju helt jäkla underbart!

Diskuterade lite om utbildningar med en vän igår, och jag vill hålla på med teater i framtiden, tänk att få försörja sig på nånting man verkligen älskar! Sen ska jag ju bara komma på vad inom teater jag vill göra, vill jag stå på scen? bli regissör? producent? eller bara vara nån runtomkring som behövs men som inte syns? Vet inte om det spelar så stor roll, bara jag får vara i närheten av teater.

Konstigt att jag aldrig intresserat mig för det förrut, okej att det inte fanns nån teater i Sveg vad jag vet, men ändå.


Men hinner fundera mycket under föräldraledigheten, kanske kommer fram till att jag vill göra nånting helt annat oxå.


Körkort behöver jag oxå, allt skulle bli så mycket enklare då, men får nog skjuta upp det till ett senare problem.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards