Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Linn - 21 mars 2009 21:35

Hinner med en snabb upd innan jag ska göra mig klar för att gå på Premiärfest.


Åkte till Sveg igår, var framme runt 7, bytte kläder hemma hos Sara och sen bar det iväg till Nina.

Nina hade varit gullig och gjort färdigt det mesta med maten, så de var bara å steka köttfärs.

Det blev jag, Catta, Nina, Sara och Jannice. Hade hur trevligt som helst, skrattade från början till slut, tack tjejer för en helt underbar kväll!


Idag så klev vi upp kl 9, gjorde frukost å sen gick vi på dollar, jag handlade en massa tavlor, så imorgon tänkte jag höra med Camilla om ja får låna hennes borr=)


Efter dollar gick vi hem till Nina på kaffe, och sedan vidare på knuten för å äta=) Där väntade Jannice och Thesa på oss, och Feffe kom oxå å sa hej=) Den första jag ser när jag kliver in på knuten är Emi=)

Senare kom Pia oxå förbi.


Efter maten gick vi hem till Jannice å drack lite kaffe å efter det började resan hem. var hemma kl 20, och då kom mamma på te=)


Nu ska jag göra mig iordning!


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards