Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Linn - 29 juni 2009 12:11

Jag är så enormt trött på att gråta nu, dessa jävla hormoner vill jag bara samla ihop i en hög å hoppa på!


Vet inte vem ja kan prata med heller, jag har försökt att prata med olika personer, men de går inte, är väl för att ja inte kan förklara riktigt.


det enda jag vet är att jag HATAR att vara själv just nu, men det finns ju inte så mycket att göra åt tyvärr...


Känns iaf bättre idag, har känt henne röra sig mer idag än va jag gjorde igår. igår visste jag inte vart jag skulle ta vägen, var så sjukt orolig å kände inte att ja kunde prata med nån och inte hade ja nånstanns dit ja kunde vända mig... det hjälper inte att få höra: "Det är nog ingen fara..."

"du behöver nog inte oroa dig"


Allt är oordning i mitt huvud just för tillfället, vet varken ut eller in.

Av Linn - 29 juni 2009 03:55

Har ont i ryggslutet, har haft det i princip hela dagen men tog en alvedon nu eftersom jag inte kan somna om.

Jävla katter, jag hade somnat, sov rätt skönt och vad gör sky? Jo han välter ena blomman i fönstret så de dånar, blir skit rädd å försöker ta sig bort från fönstret fast rullgardinen var för, man kan ju fråga sig vad han skulle dit å göra från första början.

Kan som sagt inte somna om sen den incidenten.... håll tummarna för att alvedonen verkar och att jag snart ligger å snusar i sängen igen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards