Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Linn - 11 juni 2009 20:52

Var hos barnmorskan idag, pyret låg fortfarande kvar i säte, jag som hade hoppats på att hon hade vänt på sig... har hon inte vänt på sig till nästa vecka skulle vi boka in en tid å göra UL veckan efter för att kolla att hon verkligen ligger i säte, och om hon nu gör de så blir det att boka vändningsförsök=/


Sen är barnmorskan lite orolig för havandeskapsförgiftning, men än så länge har jag inte så mycket äggvita i urinen och blodtrycket har bara stigit lite grand så det är inte så farligt, men hon vill ha regelbunden koll som hon sa: Ja, du ska ju hit om en vecka igen så då vågar jag släppa iväg dig nu.


Jag hade inte ökat nånting i vikt, eller jo 1 hekto men de räknas väl inte, hade ju ätit precis innan:p Men SF hade ökat från 32 till 33 så det var ju skönt att höra.

Frågade även BM om jag kunde åka bort om jag skulle vilja och det tyckte hon var helt okej, så hon skulle skriva ut en kopia på min journal så ja kunde ha med mig den om ja åkte nånstanns.


Föräldrautb i morse var inte så givande tyckte jag, vi testade på andningen i olika stadier i förlossningsarbetet, och så kollade vi på 2 filmer, mamma gillade det inte alls, hon tyckte att dom visade upp för mycket negativt med att få barn och inte det posetiva.


Nåja, tiden mellan föräldrautb och barnmorskebesöket slog jag och mamma ihjäl på stan, jag införskaffade mig 5 par nya leggings, 2 tunikor och en lite längre skjorta. Är nöjd, nu väntar jag bara på att solen ska komma fram så man får användning för det:D


ikväll har mamma hjälpt mig klippa klorna på katterna, så just förtillfället är Sky skit sur å gömmer sig nånstanns=/

Sen hjälpte jag mamma att klippa klorna på Astrid.


Nu ska jag ta å träna lite med dom fjantiga hantlarna som jag tog med mig hemmifrån mamma, men är man en klenis så är man ;)

Av Linn - 11 juni 2009 07:01

Hade en väldigt konstig dröm inatt, drömde att vi va på nått köpcenter nånstanns och att det helt plötsligt dök upp typ maskiner av nå slag som döda alla och tog över världen, dock kunde jag gömma mig under 4 år och lyckades alltså överleva, när jag sedan rymmde upptäckte jag en till som överlevt som jag gjorde sällskap med, det var maskiner överallt så vi gömde oss i nått fält, men dom hittade oss, så vi var jagade igen osv osv osv:P


Nu ska jag blåsa håret torrt...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards