Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Linn - 6 juni 2009 20:40

Idag har vi varit på äventyr, halv 9 imorse startade resan till Borlänge, var väl framme runt halv 11, så vi fikade och pratade=) Sen åkte pappa och ulla vidare till min farbror och jag stannade kvar, alltid lika trevligt=)


Runt kl 4 kom dom å hämtade mig igen, och då hade pappa bestämt sig för att vi skulle åka nån annan väg hem, nå, de gick ju inte skit bra, åkte fel flera gånger, och vi var inte hemma förns ca 19:30, det kan man kalla sightseeing, åkte förbi där mamma är uppvuxen å så.

Hade bra ont i ryggen när vi kom hem, var hur skönt som helst att kliva ur bilen. Men hade varit trevligt om man kunde ha stannat kvar i blge, ett tag, men har möten i stan nästan hela veckan och är totalt pank så de går ju inte =/ Synd.


Vill kunna hjälpa, finnas där och få allt att bli bra igen, känns inte som att jag kan göra nånting å det är jobbgt. Hatar att se dig såhär.


Av Linn - 6 juni 2009 08:16

Okej, när jag satte mig här med min frukost i godan ro så märkte jag att dvd:n var öppen, nåja tänkte jag å tryckte på close så den åkte in.

Nu för bara 2 sekunder sen öppnandes den igen, bara sådär ändå? WTF tänkte jag nu. Gillar inte när elektioniska grejer gör lite som dom vill.


Känner mig lite stressad, jag sa till pappa att vi skulle åka halv 9, nu är kl 20 över å ja har fortfarande inte ätit klart, har handduk på huvudet och inget smink.


Näe, tror ja ska byta bh, den här kliar så ja kommer få panik innan dagen är slut.


Näe, nu ska ja ta sista tuggan av smörgåsen å göra mig klar.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards