Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Linn - 24 juni 2009 22:56

Usch, jag vill verkligen ha hus, eller de behöver inte nödvändigtvis vara ett helt hus, skulle räcka med ett litet radhus, men jag vill, vill vill!!!

Har suttit å kikat lite på hemnet.se nu, hittade väl inget jag riktigt fastnade för, å tur är väl det eftersom jag kan se mig om i stjärnorna efter att kunna köpa ett.

Jag vill ha de där svensson livet, villa, volvo och vovve, men det jag har är 2 katter, en lägenhet och en cykel med punka på, det räknas väl inte riktigt.


Hum, tror magen ska sprängas snart, jag och mamma gjorde tacos, käkade jordgubbar till efterätt, och sen gick ja å camilla å köpte glass... min mage är full!!

Just de, hade gått ner i vikt oxå visade det sig nu när ja va hos bm.


Grattis Emma, till lilla Thindra!



Bm.

Av Linn - 24 juni 2009 14:06

Har varit hos Barnmorskan idag, kände efter om hon vänt på sig och så kollade vi med UL, och förlossningen i Falun hade fel, hon låg inte med huvudet neråt... vilket alltså betyder att pyret ligger kvar i säte.

På tisdag ska jag in på förlossningen och kolla efter igen, och träffa en läkare, sedan blir det tid för vändningsförsök.

Var ju roligt att titta på henne igen iaf, och de får vi troligtvis göra på tisdag oxå.

Hade även lite äggvita i urinen och blodtrycket låg lite för högt, så måste tillbaka till Bm nästa vecka igen, är ett evigt springande där.

Men som Thomas hade sagt: Ja, hon har ju haft en så lätt graviditet så det är väl nu allt kommer.

Ja, så är det säkert, fast iof, jag mår ju bra, har ju inte märkt av något särskilt.

Försöker hålla humöret uppe och intala mig att det inte är nå problem...


Hos veterinären gick de bra iaf, ingen livmoderinflamation *phu*


Har knatat lite på stan och mamma har gjort av med alla mina pengar:P


Hum, jag tror mamma tycker att jag ska flytta, låter så när man pratar med henne iaf:P


Nu ska ja packa upp alla grejer från babyproffset, var och hämtade ut mitt start paket idag=)



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards