Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Linn - 8 juni 2009 18:07

3:dje dagen med huvudvärk, börjar bli lite less, men som tur är kommer den på eftermiddag/kvällen så jag slipper dras med den hela dagen.


Imorse åkte vi hemifrån kl 9, kl 10 var de möte och det gick bra, över förväntan faktiskt=)


Sen klippte sig mamma och efter de åkte vi hem till mormor men stannade ingen lång stund.


Sedan blev de en tripp till forsbacka för att hämta skötbordet, skönt att ha fått hem de, dock ligger de fortfarande i mammas bil men hon skulle få hjälp av Lars att bära upp det om ca 1 timme. Känns skönt att ha de hemma, nu är de väl bara vagnen i princip som saknas av det nödvändigaste. Babygym skulle jag få köpa för en billig peng av Jennie, en babysitter vore ju kul å ha, men är ju inte nödvändigt så de löser sig.

Känns som att bitarna börjar falla lite på plats.


Var en sväng på köpis i Valbo oxå, hade ju presentkort på 500 kr som jag tänkte sätta sprätt på, jo men visst, hittade i princip ingenting, blev en rosa tunika, resten gjorde mamma av med, hehe.


Har inte kunnat ätit ordentligt idag heller, får se hur det blir framöver! Blev youghurt å macka till middag idag med.


Btw, tog av mig ringarna i förrgår, dom började bli för små... börjar bli fet jag... har en massa vatten i kroppen.





Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards