Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Linn - 9 juni 2009 19:24

Idag har jag varit inne i stan på möte, var lite lätt pinsamt sådär, intima frågor=/


Nåja, åkte in med halv 12 iaf, camilla mötte upp mig och så gick vi å åt lunch, camilla bjöd söt som hon är ;)


Sen knallade vi runt på stan i vad som kändes som en evighet.


Efter mötet gick vi till bussen, som var svin varm, av nån anledning hade dom elementet på fast de var varmt ute, och så fick vi ju vänta i världens bilkö ett bra tag så man höll ju på att krevera där ett tag, men jag överlevde ;)


När ja kom hem gick ja till mamma å så fixade vi iordning madrassen till korgen, så nu är allt färdigt med den, bäddad och klar så nu har pyret nånstanns å sova när hon behagar anlända ;) Nu är de bara den där jävla vagnen som saknas i princip...man kanske borde skita i vagn, för ja orkar helt seriöst inte tänka på det, krångel krångel krångel.


Fick tillbaka på skatten idag oxå, så följde med mamma ner på konsum. Idag blir de minsann inte nån tallrik yoghurt, idag blir de räkmacka=)

Om ja orkar dvs;)



Av Linn - 9 juni 2009 10:58

Tänkte jag skulle bjuda på ett kort på mig själv nu när jag plattat håret å allt (nu var ja ju iof inte speciellt noga när ja plattade det) Och så kom ja på att jag nog inte lagt ut nå kort sen jag blev riktigt blond...eller har ni sett mig såhär ljus nångång förrut i bloggen?

Av Linn - 9 juni 2009 10:33

Då var de ny dag igen, och idag ska jag in till stan på ännu ett möte. Dock börjar inte de förns kvart över 3, men ska åka in med halv 12 bussen, möta camilla och gå å käka lunch, så skulle hon följa med på mitt möte sen=)


Ska ta å blåsa håret torrt nu, sen ska jag faktiskt försöka mig på att platta håret, ska bli spännande å se hur de blir=)


Näe, ska väl sätta igång så ja hinner, ska ju sminka mig å=)


Btw, min äldsta systerson fyller 15 nästa vecka, vad köper man till någon som fyller 15 (och de får inte vara speciellt dyrt) Kom med förslag!!!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards