Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linn - 10 juni 2009 22:00

Ja, jag vill inte ha min nacke längre, var till pappa och fick massage och de blev bättre, men nu gör de ont igen, jävla skit nacke.


Imorgon blir det tidigt iväg till gävle, föräldrautb börjar kvart över 8, skönt att mamma ska med imorgon så jag slipper sitta där själv bland alla andra...

Sen ska vi gå på stan, käka lunch osv. Ska in på babyproffset å se om ja kan få mitt startkit även fast ja varit lite korkad... märks om personalen godtar pappret även om man inte ser vad de står.


För nån dag sen kändes de som att hon skulle kunna titta ut vilken dag som helst, idag känns de som att det aldrig kommer bli nån bebis.


Är lite nervös inför bm besöket imorgon oxå, tänk om det inte växt nånting nu heller? Tänk om hon inte vänt sig? Sen ska jag höra med Bm om vad hon tycker om att jag ev inte håller mig hemma hela tiden.


Usch jag vill inte vara ensam, man kanske kan hyra in nån som ser till att ja inte känner mig ensam, nån som känner sig manad?



Av Linn - 10 juni 2009 14:48

Idag är en sån dag när man inte vill finnas, allt är fel, jag är sur å grinig, orkar ingenting, har ont överallt å vill bara försvinna en stund. Känner sig utanför, bortglömd å ouppskattad... näe fy för sånna här dagarn

Dessa dagar vill man ha en varm famn att krypa upp i som kan trösta en men inte, så istället ska jag VRÄKA i mig godis (kommer orka typ 3 bitar sen kommer ja vilja kräkas)

Av Linn - 10 juni 2009 08:42

Tycker synd om alla som har skolabslutning idag, regner öser ner och det ser inte det minsta sommrigt ut=/


Har sovit sisådär inatt, ont i nacken som fan igen, runt kl 4 va ja upp å smörjde med liniment, de värmde bra och funkade relativt bra...en liten stund. Just förtillfället sitter jag har är stinker (ni vet väl hur liniment luktar) och kan knappt böja på huvudet för att de tar stopp och gör ont.


Ska väl ta å hoppa in i duschen snart, ska åka med Pappa in till stan kvart i 10, Lars har ju skolavslutning idag. Jag måste in på Ams och få lite papper undertecknade.

Sen skulle vi äta pizza hela gänget (hela gänget innebär, Jag, Pappa, Ulla, Lars, Claes, Olle, och Anders)


Ska väl försöka peta i mig nån frukost oxå, men ja mår lite små illa som vanligt.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards