Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Linn - 22 juni 2009 17:08

DGG står alltså för: Dagens goda gärning.


Plockade just in i diskmaskinen, fast kom på nu att de blev lite slarvigt, får höra vad folket tycker när dom kommer hem igen.


Ska ta å lägga min tvätt i torktumlaren nu sen ska ja gå upp å kika på en film.

Av Linn - 22 juni 2009 11:40

Yes, va in till förlossningen inatt, ingen fara på färde utan bara för att kolla att allt var nomalt.


Och det var det, jag som hade gett mig fan på att inte åka in på förlossningen utan att komma hem med en bebis, men inte ville de komma nån bebis inte, trugade och bad men hon hade den goda smaken att stanna inne och ignorera mina böner..

Åkte in pga en blödning. Dom kollade lite, klämde och kände och satte en ctg kurva.

Fick inte ut så mycket av besöket överhuvudtaget, förrutom att få veta att det verkar som att hon har vänt sig, och vi fick bevittna när hon hade gympapass där inne,  hjärtljuden låg runt 130, sedan  helt plötsligt började hon böka som tusan, hela magen var som hela havets stormar och hjärtljuden låg på ca 170, nåja, det blir nog att träna upp pyrets kondition när hon kommer ut ;)


Hade förövrigt inte en tillstymelse till sammandragning eller värk när vi va där... nåja, vad är väl en bal på slottet.


Nu ska jag dricka upp kaffet, sen ska jag gå upp å leta efter den där förbannade skjortan som ja vet att ja hade med mig, har suttit där uppe i säkert 10 min å gått igenom hela väskan + området runt om, lyft och flyttat på saker för att hitta den, men den verkar vara spårlöst borta...

sist jag såg den låg den i väskan, hur fan kan en LILA skjorta bara försvinna!?!

Näe, de är väl jag som är blind antar jag...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards