Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Linn - 5 juni 2009 23:42

Nå man tyckte att det kunde vara nog med nostalgi för en dag, med tanke på hur jag kände när jag hörde alla glada studenter på deras kortegevagnar, som tjoade och hade sig för glatta livet, men nej, sitter å kikar lite på tv och på 5:an är det en film som heter Eight Below, och det bara kryllar av Siberian Huskys i den, dom är ju så underbara, så vackra.. och jag växtre upp med precis sådana hundar, tänk min alldeles egna lilla Loni, svart och vit med alldeles blåa ögon! Bland dom vackraste djuren som finns. Man önskar ju att man var liten å sprang omkring med alla valparna på gården igen!!


"Titta Mamma, vilken fin"

Av Linn - 5 juni 2009 22:02

Nu har snart hela fredagen gått och jag har inte gjort mycket vettigt, eller jo jag har ju städat iaf, plockat, diskat och dammsugit=)

Annars har ja mest suttit här å degat, haft tråkigt och återigen blivit godissugen... det där lömska suget smyger sig på, på kvällen.

Var hem till mamma för å försöka få mig lite snask men icke!

Vi spelade spel istället=)


Lina var en räddande ängel idag, hon hade kvar järntabletter sen hon var gravid och dom kom hon förbi med, fick även hallonblads te=) Tack så mycket!


Imorgon åker vi till Borlänge för å hämta bilstolen, trevligt trevligt=)



Av Linn - 5 juni 2009 13:37

Sitter å pratar med Sara i telefon, och hör alla studenter som åker kortege i bakgrunden, ryser och blir nostalgisk, shit vad jag vill ta studenten igen!! Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv, det var super fint väder, familjen var samlad och världens bästa vänner:D

Steget ut till vuxenlivet, det hade jag grov ångest över, men just den dagen, ja den var underbar!!


Ja, men istället för att vara ute å fira studenter så sitter jag här, har plockat i lägenheten å har bara dammsugningen kvar, blir väl lite senare idag=)


Nåja, Grattis Karin till studenten=)

Av Linn - 5 juni 2009 10:29

Känns som att de kommer bli mycket rännande för min del nu tills på fredag nästa vecka.


Imorgon åker jag och Pappa till blge för att hämta bilstolen, känns skönt att äntligen ha det fixat=)


På måndag ska jag in till stan på möte.

På tisdag ska jag på möte på familjerätten.

På onsdag ska jag in till Ams så dom får skriva under ett papper.

På torsdag ska jag först på föräldrautb och sen till barnmorskan.


På måndag och torsdag ska jag åka med mamma så där behövs inga busspengar, men tisdag och onsdag då, jag har så jag kan åka in till stan en gång på mitt busskort, annars noll. Blir spännande. Suck jag blir så less!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards