Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Linn - 18 juni 2009 10:59

Åh, jag hatar att packa, det är verkligen inte min starka sida!

Har just nu ingen koll på alls vad jag slängt ner i väskan, känns som att ja slängt ner allt jag kan ha i princip, så vad ska jag då ha på mig att åka i? Haha, får åka naken, eller näe förresten, de blir nog lite väl kallt.


Näe ja borde väl göra lite fler ryck, ska snart ner i tvättstugan å slänga in tvätten i torktummlaren, där lär de ju finnas nått ja kan ha?


Ska åka in till stan om ca 2 timmar, då blir de bm och klämma på magen=) Hoppas hon tar blodvärdet denna gång eftersom hon inte kollat de på 1 månad å sist hade de sjunkigt fast ja äter järntabletter?!


Näe ska väl fortsätta springa runt är som en yr höna å slänga kläder runt mig, måste även hoppa in i duschen, sminka mig, torka/platta håret osv... jaja det här blir nog bra, eller vad tror ni?

Av Linn - 18 juni 2009 07:54

Vaknade även denna dag och kunde inte somna om, vaknade nångång innan kl 7. Har sedan dess ätit frukost å varit ner med tvätten i tvättstugan, jag har tvättid halv 11 men tänkte att de nog inte va nån där nu, men de är klart de va*S*


Ska vara hos bm 13:45 idag, vet inte alls när vi åker härifrån, men tänkte försöka in på willys å köpa kattsand och in på babyproffset. Men de kan man ju iof ta efter bm innan tåget går, vi får se vad mamma säger.


Usch, jag har finnar, massor av finnar... dessa jäkla hormoner!


Diskade och vattnade blommorna igår, får se hur de blir med dammsugningen, kanske tar ett varv med sopen istället, är ju inte så skitigt:P


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards