Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 juni 2009

Ja.

Av Linn - 1 juni 2009 22:18

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, just nu känns allt hopplöst, vet inte vad jag ska ta mig till alls, gråtfärdig och panikslagen mest hela tiden, vet inte hur det ska lösa sig. Fan, kan inte nånting gå BRA nångång, måste vara en massa tjafs å problem.


Annars idag så har Camilla varit här å hälsat på, Mamma och Pappa oxå=) Vi fikade och pratade osv.


Sedan gick jag och Camilla till Jennie, käkade melon å myste ute på altan:D

Skippade tvättiden, så har ny tid imorgon istället, tänkte även försöka mig på att städa då, är verkligen behövligt...


Imorgon kväll ska jag till BM, ska bli roligt å mäta magen igen å höra om hon oxå tycker att den har sjunkigt, och sen få veta om hon har fixerat sig eller om mina misstankar har varit helt galna. Men om hon nu inte har gjort de, vad är då trycket och ilningarna för nått? Det får vi svar på imorgon.


Får se om de blir Blge på lördag, har inte fått nå riktigt svar från pappa än, men det lutar nog åt att det inte blir det, vill inte åka dit om det innebär förändringar i planer för vissa personer, orkar inte krångla. Och jag vill inte följa med till min faster och farbror, då lär jag ha blödande öron när ja kommer hem igen.

Av Linn - 1 juni 2009 21:37

http://www.smslandet.se/?r=29349 Skicka gratis sms här!

Av Linn - 1 juni 2009 18:13

Just för tillfället vill jag bara lägga mig ner, gråta och skita i allt!

FAN, jag hatar allt vad har med pengar å göra och vet inte alls vad jag ska ta mig till med just nu.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards