Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under september 2009

<3

Av Linn - 11 september 2009 21:50

Englali<3     Tänk att man kan älska någon så mycket <3

englali

Av Linn - 11 september 2009 20:40

Dag 2 har även den gått galant:D Till frukost blev det youghurt med hallon och blåbär.

Till lunch blev det tacogratäng som blev över sen igår, och till middag blev det kycklingwok med keralacurryblandning.

Har nu på kvällen varit väldigt sugen på nå å tugga på, så det blev nötter;)


Har inte gjort mycket idag, har myst en massa med Englali, kollat på nya avsnittet av supernatural eftersom de har börjat igen, yay! sen har ja varit ner på konsum med Camilla, där vi sötte på MIchaela, så vi satt utanför konsum å hade det trevligt, man blir alltid på så bra humör när man är med Michaela:D


Är sjukt trött på att bara sitta hemma, men har ingen fantasi så kan inte komma på något att göra heller=(


Nåja, imorgon får ja komma hemifrån lite, skönt:D


Åh vad jag vill att tiden ska gå fort nu.

Av Linn - 10 september 2009 21:02

Första dagen avklarad, har gått jätte bra, blev turkisk youghurt med hallon till frukost, sen blev de omelett med tomater, broccoli, fetaost och lök, väldigt gott:D Till middag blev de tacogratäng=)

Ett misstag har jag dock gjort, fick höra att man ska äta nötter till mellanmål, åh tänkte jag va bra för cashew nötter är ju kanon gott, men sen läste jag idag att man INTE ska äta just cashew nötter eftersom dom innehåller mest kolhydrater av alla nötter, jaja blir något annat till mellanmål imorgon:D


Har inte gjort så mycket idag, varit ute en sväng med mamma, plockade lite lingon.


Näe, imorgon måste de blir en RIKTIG promenad, och så måste jag städa!


Mår inte så bra, har ont i huvudet (och ja jag har druckigt typ 2 liter vatten) och halsen känns precis som i förstadiet till en förkylning. hoppas de inte blir nå mer.


I need a hug.


Av Linn - 9 september 2009 21:57

Idag är sista dagen på min gamla liv ett tag framöver.

Ska nämligen försöka mig på GI med början imorgon. Fick pengar med posten idag, kunde inte ha kommit lägligare.

Nå vad tror ni, kommer jag klara det här med GI? När brukar man märka resultat? Måste komma ihåg å mäta runt magen å låren imorgon oxå=)


Vad har vi gjort idag då?

Jo på förmiddagen hade vi besök av Vicky, alltid lika trevligt att träffa henne, våran söta vicky=)


Sen på eftermiddagen åkte vi till bergby, hämtade ut mina minipiller å handlade mat:D

Hoppas inte minipillren påverkar mig nämnvärt.


Nu på kvällen har jag pratat med Nathalie i telefon i nästan 2 timmar, hoppas dom kommer hem från sjukhuset snart=/



Av Linn - 8 september 2009 21:56

Helt plötsligt, bara sådär ändå började jag känna mig sjukt deppig.

Åh, kvällen var ju bra... vad hände?


Inte har ja gått nån promenad idag heller, hur hade jag tänkt mig gå ner i vikt om ja nu inte kämpar? Skit.


datorn vill jag bara slänga åt fanders... vet inte riktigt vad den håller på med, men när man skriver får den för sig att byta rad, hoppa in i en annan mening så man inte har nån aning om alls vad fan som händer. Man måste ha stenkoll annars blir allt bara fel och de går inte å läsa vad man skriver.


Besöket hos BM gick bra, fick höra många gånger hur söt Englali var.


Var ner på fyren en sväng oxå för att tjuvkika lite när dom repade, kändes ju oxå mest deprimerande, allt går vidare utan mig.


3 veckor är lång tid, väldigt lång tid. Och jag har nog aldrig kännt mig så ensam som jag gör just i denna stund.

Av Linn - 8 september 2009 08:03

Ja, de blev ju en smärre chock av att logga in på bloggen imorse, fattade inte riktigt vad som var fel, skrev in adress om och om igen, tillslut läste jag att "bloggagratis har bytt namn till bloggplatsen"


Jaja, det funkar väl som förr hoppas jag, även om de inteser ut som förr.


Ska till Barnmorskan på efterkontroll idag, ska bli skönt. Ska vara där kl 12, så får se när vi åker härifrån. Skulle in till mormor innan vi åkte hem oxå*S*


Näe nu ska jag göra frukost, so long!

Av Linn - 7 september 2009 22:40

Jaha, suck, hade skrivit ett rätt långt inlägg som försvann, börjar bli skapligt less på den här datorn som gör lite som den vill.


Nåja, började dagen med en film, sen blev det promenad med Jennie och Camilla.


När ja kom hem tog mamma/mormor Englali en sväng medans jag tvättade och städade.


Sen runt 18 kom Sussie och Björn ner å  hälsade på och hade med sig min persienn som dom fixat, tack så mycket=)


när dom gått satte jag igång å sortera ALLA Englalis kläder från förrådet, det var allt från stl 62 till 92, alltså en HEL JÄVLA massa kläder(3 Ikea kassar och 1 bananlåda), tog några timmar men nu är det sorterat i stl ordning i banankartonger. Har även tagit fram lite overaller och åkpåsar, är ju lite stort, den minsta va i stl 56, å hon har 50 nu, men den har hon ju växt i strax=) Och dom andra gör de ju inte att dom är lite stor.


Kollar på Roast på Berns just nu, missade tyvärr början=/ När de är slut ska ja ta tag i all ren tvätt. Börjar bli riktigt less på kläder=/

Av Linn - 6 september 2009 21:45

Haha, idag informerade mamma mig om att man inte kan träna varje dag, för musklerna behöver vila... jaha, 2 veckor åt skogen, men ja börjar om med nya tag, vet inte än om jag ska träna en muskelgrupp ena dagen och en den andra eller om ja helt enkelt gör så att ja tränar varannan dag.

Tycker ju att hon kunde ha kläckt ur sig det liiite tidigare:P


Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit ner på fyren å varit lite ivägen när dom byggde scenen inför repen=)

Sen va ja ute å gick med mamma ca 50 min å sen bjöd hon på fika=)


Om ca 3 veckor kan ja åka till borlänge igen!!! YAY!!


Undrar vad systeryster vill ha i födelsedagspresent, iof har ja inge pengar men ändå, hon fyller år på lördag å innan dess, kanske, bara kanske jag fått lite slantar igen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards