Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Linn - 2 september 2009 21:40

Ja, jag var helt bombsäker på att de var tisdag idag av nån anledning, tur att Camilla upplyste mig om att det är onsdag=)


Mamma bjöd på middag idag,  men hon var här å lagade mat och stökade ner i köket, men gott var det iaf, Tack mamma<3


Har fuskat med lite godis idag, men känns inte som att de spelar nån roll. blir bara större å större iaf. Nån som vet nån dunderkur som gör att man går ner i vikt snabbt så man kanske orkar hålla igång träningen, jag funkar så att om ja inte märker resultat orkar ja inte hålla på längre, men ska försöka, har ju lyckats i 1½ vecka iaf bara att försöka hålla ångan oppe.


Gick på en promenad med mamma nu på kvällen, ska försöka få rutin på att ut å gå minst 30 min varje dag, helst mer... 


Har bestämt mig för vilken låt jag vill ha på dopet, nu återstår det bara å se om det går helt praktiskt oxå.

På fredag skulle mamma till bergby så funderade på om ja skulle åka med å gå in på pastorsexp. å höra när man kan boka kyrkan, så man får ett datum klart, för sen kan man ta tag i resten.

 

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards