Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Linn - 6 september 2009 21:45

Haha, idag informerade mamma mig om att man inte kan träna varje dag, för musklerna behöver vila... jaha, 2 veckor åt skogen, men ja börjar om med nya tag, vet inte än om jag ska träna en muskelgrupp ena dagen och en den andra eller om ja helt enkelt gör så att ja tränar varannan dag.

Tycker ju att hon kunde ha kläckt ur sig det liiite tidigare:P


Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit ner på fyren å varit lite ivägen när dom byggde scenen inför repen=)

Sen va ja ute å gick med mamma ca 50 min å sen bjöd hon på fika=)


Om ca 3 veckor kan ja åka till borlänge igen!!! YAY!!


Undrar vad systeryster vill ha i födelsedagspresent, iof har ja inge pengar men ändå, hon fyller år på lördag å innan dess, kanske, bara kanske jag fått lite slantar igen.

Av Linn - 6 september 2009 10:21

Jag bokstavligen HATAR att inte ha pengar på telefon, har inte ens gratis sms och bara 19öre på telefon, och har inte en enda möjlighet att fylla på heller, man känner sig så "avskuren" från omvärlden.



Jag skulle så väldigt gärna ta och ruska om dig ordentligt så du inser va du håller på med.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards