Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linn - 14 september 2009 20:34

Det går fortfarande bra men nu på kvällen har jag varit sjukt godissugen, men med saras hjälp blev det bättre, gjorde en "röra" med turkisk youghurt, grädde, blåbär och hallon, mixade ihop det och voilá så hade man nå smaskigt att äta, fast först fattade ju inte jag mitt dumma spån att man skulle mixa allt haha.


Nåja, till frukost blev det youghurt med kanel, till lunch blev de rester sen igår och till middag blev det kycklinggryta med röd curry och till det åt jag sallad och keso=)


Idag har vi inte gjort nånting, var ner på konsum en sväng, det enda roliga jag haft idag, å det är ju inte direkt roligt ens en gång, tragiskt.

Men på torsdag ska vi åka in till stan å träffa Sara, ska bli super skoj, har inte träffat henne sen innan Englali föddes.


Måste nog åka in till stan imorgon oxå, Englali behöver mer mat.


Har börja känna mig sådär ensam igen, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det=/

Av Linn - 14 september 2009 11:22

Är på dåligt humör=/

Har ingen aning om hur man ska fylla i dom här hemska pappren från fk, har fyllt i det jag kan och har ingen som kan hjälpa mig med resten.


Undrar vad man ska äta till middag idag?

Av Linn - 14 september 2009 00:21

Går fortfarande jätte bra, åt 2 stekta ägg till frukost, kycklingwooken som var över till lunch och till middag blev det fläskfilé med mozarella.


Har inte gjort så mycket idag, åt lunchen hemma hos pappa, var mycket trevlig:D

Pratade lite om framtiden, och jag har ingen aning om vad jag ska göra=(


Gick igenom lite ur min garderob oxå, det var en sorglig historia, var inte mycket av de jag kunde ha direkt... men ska ju ner i vikt (och omfång) så förhoppningsvis kommer jag kunna ha lite av det igen iaf. Englali trivdes iaf bland alla kläder=)


 


Var ute å gick en promenad oxå, dock bara en halvtimme.


Har pratat jäkligt mycket i telefon nu på kvällen oxå, först med Nathalie, sen Ulf, efter det Camilla och slutligen med Sara=)


Näe om man ska ta å lägga sig å läsa lite kanske innan det är dags att sluta dom blå för dagen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards