Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Linn - 24 september 2009 20:43

1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när och "varför" träffades vi?

4. Tycker du om mig?

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

12. Hur bra känner du mig?

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur tror du det skulle vara?

Av Linn - 24 september 2009 10:31

Vaknade 10 över 9, av mig själv, Englali hade inte sagt ett pip, men hon var vaken, så tog upp henne å la henne i sängen med oss, så drog vi oss lite=)


Igår var en trevlig kväll när både Sara och Nathalie var här, längesen man var alla 3, just like old times fast med 2 bebisar;)

Vi drack kaffe, snackade skit och spelade kort=)

Fick ännu mer kläder av Nathalie, helt sjukt vad med kläder jag får! Ska sortera dom i banankartongerna idag, om de nu får plats dvs, dom är ju lite fulla.


Imorgon kommer föräldrapenningen, bli det jacka eller ej? hoppas det finns stl kvar!!

Pratade med fk igår, och dom skulle ta beslut om underhållet i slutet på nästa vecka eller början på veckan efter.


Fick mina skor igår, hatar att ja har så stora fötter då skorna ser ut som bådar, UBÅTAR.

Ett par skickades tillbaka, borde väl egentligen köpt 1 stl mindre på skorna men så är de, svårt att veta när man beställer. Jag vänjer mig väl.


Nu ska jag göra mat åt min tuffla.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards