Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Linn - 16 september 2009 21:13

Har varit på sjukhuset och hälsat på mamma idag, men fick inte komma in på avd eftersom Englali var med så vi satt ute i hisshallen, precis som när ja låg på bb=)

Slösade massa pengar på mamma, böcker, frukt, godis,blommor och dricka, men de ska hon ha, hon är ju ändå den bästa<3

Hon skulle inte få komma hem imorgon heller, så kanske på fredag eller måndag.


Har ja annars gjort idag då? Runt halv 12 gick vi ut och gick med Camilla, tog en sväng förbi konsum och handlade lite=)


Åt lite lunch när ja kom hem=)


Sen nu på kvällen gjorde jag osmaklig middag, nån kycklinggryta med vattenkastanjer och böngroddar, men det var inte gott alls, tror de va böngroddarna som gjorde de, smakade typ gammalt=/


Sen har Mikaela varit här och hälsat på, druckigt kaffe och pratat, väldigt trevligt, är ju inte van med besök.


Näe nu ropar min dotter på mig så ska gå å kolla vad hon vill ;)

Av Linn - 16 september 2009 10:11

Idag har jag ätit GI i en vecka, och imorse vägde och mätte jag mig, har gått ner ca 2 kg, minskat med 7 cm runt magen, 2 cm runt ena låret(?) och 2 cm runt rumpan. Känns skönt och man känner sig mer taggad till att fortsätta=)


Mamma får inte komma hem från sjukhuset idag, jag som trodde det=/

Vill åka in å hälsa på henne, mamma skulle väl prata med läkarna och höra om de går.

Mormor ringde mig i morse och lät orolig, jag kunde väl inte riktigt informera henne om läget men men.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards