Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Linn - 3 september 2009 21:11

Idag har jag inte gjort mycket, somnade på soffan och när jag vaknade var solen väck, men promenad blev det ändå, gick ca 1 timme med mamma=) När jag får pengar ska jag börja med GI hade jag tänkt, värt ett försök iaf.


Englali har varit så glad idag, hoppas hon är på bra humör imorgon oxå när Nathalie kommer på besök med Liam och Hanna.

Ska bli kul å se Liam igen, har ju inte sett honom sen vi låg på BB tillsammans, mitt lilla gudbarn ;)

Ska bli roligt att få besök, skönt att ha något att göra, annars sitter jag ju för det mesta här själv, saknar livet jag hade i Sveg, hade oftast något att göra, människor att umgås med. Men jag är så dålig på att ta tag i saker, höra av mig, och hitta på saker att göra=(


Tittar på lyxfällan nu, helt otroligt hur man kan ha så dålig koll på sin ekonomi, oansvarigt till tusen.


Förresten, pratade med underbara Cisse idag, sist vi pratade var i februari, och tydligen har hon försökt ringa mig sen dess men antingen kommit till mobilsvar, eller så har de gått fram signaler men hon har inte fått något svar, kruxet är ju bara att jag inte haft något missat samtal, så min fråga är: Är det fler som varit med om det?


 

Jag har bestämt mig, nu är frågan bara, När?

Av Linn - 3 september 2009 09:29

är sjukt trött!Somnade kanske runt halv 3, sen har jag ingen aning om när ja va upp å gav englali mat, vet att jag gjort det iaf, kan de ha varit runt halv5- 5? Sen vaknade hon igen vid 7-halv 8. Måste nog börja skriva upp när hon äter på nätterna eftersom jag har noll koll, även om ja kollar på klockan så glömmer ja bort det.


annars har jag ingen aning om vad dagen har att erbjuda, vill göra nånting, men vet inte vad.

Är fint väder så en promenad blir de iaf=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards