Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Linn - 17 september 2009 20:05

Ja, den här dagen blev lite rörig, var ju meningen att vi skulle ta halv 3 bussen in till stan, men så blev de inte då jag fick en jourtid på Gyn kl 11, hade då lite mindre än en timme på mig att göra klar både mig och englali, packa väska osv osv, vi kom iaf i tid till bussen, tänkte att vi hade gott om tid eftersom bussen skulle vara framme i stan 45 min innan jag skulle vara på sjukhuset, tji fick jag, 4 km från norrsundet började bussen koka, fanns inga andra bussar att skicka så de fick bli en "mellan" buss från hamrånge taxi som blev proppfull direkt.

Kom 30 min sent in till stan, så stressade bort till 2:ans buss och som tur va så gick den 10 i 11, kom upp till sjukhuset med några minuters marginal och mamma kom å mötte mig, sen tog vi hissen tillsammans och hon tog Englali så jag inte behövde ta med henne.


Fick inte veta något informativt alls på gyn, fick en dansk gubbe, kändes ju lagomt skoj...eller inte, å danska är att av dom fulaste språk jag vet.


Nåja, åkte sedan upp till mamma och Englali och var där ett tag innan vi tog en promenad genom boulongern(stavas de så?) in till stan, mötte upp Camilla och Emma, var med dom en sväng innan vi gick och mötte sara, hade en trevlig fika med henne och eftersom jag bestämde mig för att idag fick bli veckans fuskdag så köpte jag en kycklingwrap med fetaoströra och en cola=)


Åkte hem med halv 5 bussen, träffade Ida och Emilia, trevligt, var längesen man såg dom.

Sen gjorde jag och Mikaela sällskap på vägen hem.


Blev en baugette med skagenröra, kyckling och tomat till middag, smaskens.

Imorgon återupptar jag GI.


Funderar på om Englali börjar få en tand, tyckte de kändes som nå vasst när ja kände efter, men ja inbillade mig säkert bara, det återstår väl att se.


Fick aldrig tid att ringa kyrkan idag heller, måste göra de imorgon, måste även ta kontakt med Vicky, Tobbe och Thomas å säga att de kommer bli ändrat och sen är de bara att hålla tummarna för att dom kan spela iaf.

Känner mig sjuk på de här, har ingen lust att längre att ha dop överhuvudtaget. Vill bara lämna över ansvaret på någon annan så att jag slipper. vet inte hur jag ska kunna vara alla till lags.

Av Linn - 17 september 2009 06:20

Igår kväll, av någon anledning bröt Englali hennes eget mönster, om man gått å lagt henne i sängen för natten och hon somnar brukar hon sova till 5-6, då vill hon ha mat och sen somnar hon om. Igår vaknade hon, kommer inte ihåg vad klockan va, var gnällig och vägrade att ligga själv, jag var tvungen att hålla i henne. Runt 10 somnade hon igen(tror kl va de) sen vaknade hon 5, jag som trodde hon skulle sova lite längre eftersom hon somnade för natten senare än vänligt , men icke, hon har ännu inte somnat om, vilket betyder att inte jag heller somnat om. Vet inte om de beror på att jag försökte köpa mig lite sovmorgon och bytte blöja på henne samtdigt som hon fick mat, eller om det har något samband med gårdagskvällen.

Jaja, vaken är vi iaf, jag har kanske sovit 3½-4 timmar, men då sovit oroligt då jag vaknat till och från, hade svårt att somna oxå=/


Måste ringa kyrkan igen om dopet, och måste ringa sjukhuset å se om ja kan få en tid.


Nu ska jag försöka söva min dotter...igen.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards