Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Linn - 19 september 2009 14:36

Tänkte lägga ut lite bilder från veckan som gått=)


 

Englali en kväll innan sängdags=)


 

Skulle ut på promenad=)


 

Såhär glad var hon kl 5 på torsdags"morgonen" Gillas inte av mamma!


 

Hittade henne på rea, ett riktigt kap;)


   

På sjukhuset hos mamma/mormor<3


       

Ett litet utdrag ur våran "mamma-dotter-dag"

Av Linn - 19 september 2009 09:16

Englali sov till 10 i 7 innan hon vaknade å ville ha mat, skönt skönt, fast iof somnade hon senare än vanligt igår oxå se de va kanske inte så konstigt. Hon somnade om efter att hon ätit till ca kl 8.

Men jag är iaf sjukt trött fast jag sovit mycket.


Eftersom jag inte fått något "förlåt" måste du ha menat allt du sa, de är jobbigt, sjukt jobbigt att tänka på, jag försöker skaka av mig de å vill att de ska va som vanligt men de är svårt.


Idag ska vi som sagt bara ha en "hemmadag" men måste ner på konsum iaf å köpa mat til Englali, tänkte pröva babysemp1 och se hur hon blir i magen, skulle vara skönt att inte behöva åka in till stan varenda gång maten håller på att ta slut.


Jag behöver en kram, jag behöver trygghet, kärlek och värme.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards